۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۹
کد خبر: 85489442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان گناوه راه‌اندازی شد

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه اندازی و بهره‌برداری دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسن ملکی‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرسودگی و کاهش کارایی دستگاه سی‌تی‌اسکن قبلی در این بیمارستان، اختصاص یک دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته‌تر در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های ویژه و در کمترین زمان ممکن، این دستگاه خریداری و نصب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: برای خرید و ایجاد زیرساخت فیزیکی جهت راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته و مدرن در این بیمارستان، ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ملکی‌زاده اضافه کرد: با توجه به وقفه کوتاهی که به دلیل جایگزینی دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس جدید با ۶ اسلایس قدیمی، در امر خدمات‌رسانی به مردم ایجاد شده بود، با راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید و پیشرفته با کیفیت بسیار بالاتر از دستگاه قبلی، دسترسی مردم برای دریافت این خدمت تسهیل شده و از ارجاع بیماران به سایر مراکز جلوگیری به عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید، ۱۶ اسلایس و از برند EDP ساخت شرکت احیا درمان پیشرفته بوده که از خصوصیات آن ترکیب بهترین کیفیت تصویر با کمترین دوز تشعشع ممکن و دقت و سرعت‌ بالا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha