نوری: استقلال فریب نتیجه دیدار همزمان پرسپولیس را خورد/ کارمان سخت شد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شاگردان جواد نکونام فریب نتیجه دیدار همزمان پرسپولیس را خوردند، گفت: با نتایجی که در هفته بیست و هشتم به دست آمد، کار استقلال برای رسیدن به قهرمانی خیلی سخت شد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص تساوی استقلال تهران برابر نساجی مازندران، اظهار داشت: باید بازی را می‌بردیم، اما شاگردان جواد نکونام فریب نتیجه دیدار همزمان پرسپولیس را خوردند. کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس بتواند کامبک بزند و بازی ببرد. ما می‌توانستیم بازی را ببریم، اما نشد و حالا نیز کار بسیار سختی برای رسیدن به قهرمانی داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم شرایط را تغییر داده و صدر را پس بگیریم و دل هواداران را خوشحال کنیم.

نوری: شاگردان نکونام فریب نتیجه دیدار همزمان پرسپولیس را خوردند؛ کارمان سخت شد

وی در مورد نقاط قوت تیم، گفت:‌ همین که بازیکنان نساجی نتوانستند به دروازه ما نزدیک شوند یعنی خط دفاع استقلال، نقطه قوت تیم است. همیشه گفته‌ام، استقلال یک هافبک طراح لازم دارد و همیشه هم جواد نکونام این مساله را به مدیریت باشگاه اطلاع داد. نمی‌دانم چرا باشگاه در این خصوص اقدامی انجام نداد. به نظرم همین حالا هم استقلال قهرمان است، چون با کمبود بازیکن توانستیم در بالای جدول باشیم.

پیشکسوت استقلال درباره برد پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی، یادآور شد: شاهد بودیم وقتی نیمه اول تمام شد، تمامی اعضای کادر فنی پرسپولیس به سمت داور هجوم بردند. در کجای دنیا دیده‌اید اعضای ذخیره یک تیم به سمت داور حمله کنند. معتقدم پنالتی پرسپولیس اشتباه بود و برخی افراد فقط دنبال این هستند که پرسپولیس را قهرمان کنند.

نوری: شاگردان نکونام فریب نتیجه دیدار همزمان پرسپولیس را خوردند؛ کارمان سخت شد

نوری در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، خاطرنشان کرد: همه چیز ممکن است. چون استقلال بازی‌های آسانی نسبت به پرسپولیس دارد و امیدوارم پرسپولیس در این دو بازی، لغزشی داشته باشد تا استقلال بتواند صدر را پس بگیرد. نکته مثبت این دو بازی آینده استقلال این است که تیم در تهران بازی دارد و امیدوارم هواداران حمایت کنند.

وی در مورد اینکه جواد نکونام عنوان کرده جام شرافت را به ما بدهید، اظهار کرد: به نظرم این حرف‌ها فقط به خاطر فشار بازی‌های سنگین است. قطعا این نوع حرف‌ها فشار بر روی تیم می‌گذارد و امیدوارم تیم در دو بازی بعدی نتیجه بگیرد و بتوانیم به قهرمانی برسیم. قطعا داوری در تساوی‌های اخیر استقلال دخیل بوده و امیدوارم کمیته داوران در بازی‌های پایانی بهترین داوران را انتخاب کند.

پیشکسوت استقلال درباره بازی آینده تیم برابر گل گهرسیرجان، تصریح کرد: بازی سختی پیش‌رو داریم. گل‌گهر تیم منسجم و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم در آزادی این تیم را ببریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha