۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85488634
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

وزش باد شدید پدیده غالب جوی همدان است

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85488634
وزش باد شدید پدیده غالب جوی همدان است

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: وزش باد نسبتا شدید لحظه ای پدیده غالب جوی این استان برای فردا یکشنبه است.

روح الله زاهدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، بارش‌های خفیف و پراکنده باران از بعدازظهر تا ساعاتی از شب در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود و کم کم ابرها کاهش می یابد.

وی ادامه داد: طی روز گذشته شاهد بارش های خفیف عمدتا در مناطق شمالی استان بودیم که بیشترین بارش در دُرنیان رزن با هفت میلیمتر بارش باران ثبت شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه از روز دوشنبه به بعد آسمان استان عمدتا صاف و آفتابی و همراه با افزایش نسبی دماهای صبحگاهی و طی روز پیش بینی می شود افزود: در اواخر هفته جاری دماهای طی روز در برخی از نقاط بیش از ۳۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در اسدآباد با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در همدان و بهار با هشت درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۲۶ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha