۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۴
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85487997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف پژو و سمند در سمیرم ۲ کشته برجای گذاشت

۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۴
کد خبر: 85487997
تصادف پژو و سمند در سمیرم ۲ کشته برجای گذاشت

اصفهان- ایرنا- سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: بر اثر تصادف عصر امروز بین دو خودروی پژو پارس و سمند در سمیرم اصفهان ۲ نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

عباس عابدی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۸:۴۳ امروز عصر یک حادثه ویژه به اورژانس اصفهان مبنی بر تصادف دو خودرو در محور سمیرم گزارش شد.

وی ادامه داد: این حادثه در جاده سمیرم به سمت مهرگرد بعد از پلیس راه رخ داد که سریعا سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شد اما در این سانحه چهار مصدوم شامل دو زن ۲۷ و ۳۰ ساله و یک دختر جوان ۱۷ ساله و پسربچه هشت ساله مصدوم و به بیمارستان سید الشهدا سمیرم منتقل شدند.

وی ادامه داد: در این تصادف دو نفر زن ۲۶ و ۳۵ ساله نیز فوت شدند.

عابدی همچنین از یک حادثه در استخر کشاورزی خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۵۰ امروز به اورژانس گزارش شد.

وی ادامه داد: یک پسر بچه دو ساله در محل رزوه چادگان به استخر کشاورزی سقوط کرده بود که با حضور به موقع عوامل اورژانس این کودک از حادثه غرق شدگی نجات یافت اما برای مراحل درمان به بیمارستان شهید رجایی فریدن منتقل شد.

به گزارش ایرنا سقوط در استخرهای کشاورزی و نیز کانال‌های آب در طی ماه های گذشته جزو حوادث پر تکرار اصفهان به همراه تلفات جانی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha