۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبر: 85487244
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳۰ کیلو ماده مخدر شیشه از تانکر ترانزیتی در بم کشف شد

کرمان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:  ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه، جاساز شده در یک دستگاه تانکر ترانزیتی از مبدا مرزهای شرق کشور در بم کشف شد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار ناصر فرشید روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بم هنگام پایش خودروهای عبوری محور کرمان - زاهدان یک دستگاه تانکر ترانزیتی را برای بررسی متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازدید از این تانکر متوجه وجود جاسازهایی در قسمت باک شدند که با بررسی دقیق تر این محل ۱۳۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه به صورت محلول در مایع کشف شد.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این رابطه یک متهم که قصد داشت این محموله را از یکی از کشورهای همسایه شرقی به مرکز کشور و سپس به یکی از کشورهای غرب کشور منتقل کند، دستگیر شده و پس از واکاوی های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف پژو حامل ۲۲۵ کیلو تریاک در رابر
سرهنگ فرشید همچنین از توقیف یک دستگاه پژو حامل ۲۲۵ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان رابر خبر داد.
وی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی هنزا شهرستان رابر با همکاری ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محدوده یکی از مناطق روستایی به یک دستگاه پژو۴۰۵ پارک شده در حوزه یک آبادی مشکوک شده و به محض نزدیک شدن به آن، با رها کردن خودرو توسط راننده و فرار این فرد مواجه شدند.
وی افزود: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این خودرو ۲۲۵ کیلوگرم تریاک کشف و محدوده پارک این خودرو را واکاوی کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به ادامه پیجویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل حمل این محموله و سایر افراد مرتبط با وی بیان کرد: پلیس همچون این عملیات هوشمندانه، در راستای مقابله با پدیده شوم و خانمانسوز قاچاق مواد افیونی، ماموریت های پیدا و پنهان بسیاری را به انجام می رساند و از مردم نیز می خواهیم در زمینه شناسایی سوداگران مرگ با پلیس همکاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha