۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85486966
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فیلم /مخبر : شهادت امیر عبداللهیان ضایعه ای برای دستگاه دیپلماسی کشور است

شهر ری - ایرنا - محمدمخبر مدیر قوه مجریه با بیان اینکه شهادت امیر عبداللهیان ضایعه ای برای دستگاه دیپلماسی کشور است از روند آماده سازی مزار شهید امیر عبداللهیان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بازدید کرد .

به گزارش ایرنا ، مدیر قوه مجریه و سرپرست ریاست جمهوری کشورمان به اتفاق هیات همراه روز پنجشنبه با حضور در آستان مقدس سیدالکریم درباره آماده سازی مزار شهید امیر عبداللیهان دستوراتی را صادر کرد.

به گزارش ایرنا ، قرار است پیکر مطهر شهید در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام آماده شهرستان ری در میان خیل عظیمعاشقان تدفین و به خاک سپرده شود.

مراسم تشییع پیکر شهید امیرعبداللهیان با حضور مقامات و مدیران وزارت امور خارجه و جمعی از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حضور مقامات و مدیران ارشد دستگاه دیپلماسی در میدان مشقِ این وزارتخانه برگزار شد.

پس از این مراسم، پیکر شهید امیرعبداللهیان به حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) منتقل و در آن محل به خاک سپرده خواهد شد.

روز گذشته (چهارشنبه) نیز پیکر شهدای خدمت توسط خیل عظیم جمعیت در تهران تشییع و پس از آن هم مقامات و شخصیت‌های خارجی مختلفی که به تهران وارد شده بودند به پیکر شهدای خدمت ادای احترام کردند.

همچنین، شب گذشته نیز پیکر شهید امیرعبداللهیان جهت طواف حرم مطهر رضوی به مشهد منتقل شده بود.

به گزارش ایرنا، عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، خبر سانحه بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای دست‌به‌دست شد و ۱۸ ساعت پس از جستجوی نفس‌گیر برای کسب اطلاع از وضعیت وی و همراهانش، سرانجام ساعت ۸ صبح روز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، خبر عروج شهادت‌گونه هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان تیتر یک رسانه‌های جهان شد؛ این رخداد تلخ بازتاب‌های فراوانی در پی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha