۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85486121
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر علوم:

رییس جمهور شهید نماد تقوای سیاسی بود

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85486121
رییس جمهور شهید نماد تقوای سیاسی بود

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور شهید نماد تقوای سیاسی، تواضع اجتماعی و فردی کارآمد، خدوم و خستگی‌ناپذیر بود.

«محمدعلی زلفی گل» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهیدان خدمت، درباره ویژگی های رییس جمهور اظهار داشت: درباره آیت الله رئیسی می‌توانم یک جمله بگویم؛ وی نماد تقوای سیاسی و تواضع اجتماعی و فردی بسیار کارآمد، خدوم و خستگی‌ناپذیر بود.

وی تاکید کرد: در بیش از ۳۰ ماه که دکتر رئیسی ریاست جمهوری را برعهده داشتند، خدمات شایسته‌ای را به نظام و انقلاب ارائه کردند.

وزیر علوم افزود: آیت الله رئیسی برای خدمت کردن به مردم سر از پا نمی شناخت و خوشبختانه مردم ما قدرشناس هستند و در تشییع پیکر این عزیزان در شهر تبریز، شهر مقدس قم و امروز در تهران خوش ظاهر شدند و پیکرهای پاک را همراهی کردند.

به گزارش ایرنا، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بود که آیت الله رئیسی در سفری استانی به آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم افتتاح سد مرزی قیزقلعه‌سی همراه با همتای آذربایجانی خود به شمال این استان در نزدیکی مرز همسایه شمال غربی کشورمان سفر کرده بود که در بازگشت به تبریز، بالگرد حامل رییس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم محافظت و تیم پروازی دچار سانحه شد و سقوط کرد که در اثر این سانحه، همه مسافران این پرواز به شهادت رسیدند و آخرین سفر استانی آیت الله رئیسی، نیمه‌تمام باقی ماند.

روز گذشته -سه‌شنبه- نیز در استقبالی بی نظیر، مردم تبریز و قم در مراسم وداع با پیکر آیت الله رئیسی و دیگر شهدای این سانحه حضور یافتند و مراسمی میلیونی برای وداع با پیکر شهدای خدمت رقم زدند؛ مراسم وداع مردم پایتخت هم با رئیس‌جمهور و همراهان او شب گذشته در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha