۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 85482969
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییسی، سید الشهدای خدمت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85482969
رییسی، سید الشهدای خدمت

همدان- ایرنا- منش مردمی، خدمت صادقانه و بی ادعا، تلاش خستگی ناپذیر برای رفع مشکلات مردم و ساده زیستی بخشی از شاخصه های"شهید جمهور" آیت الله سید ابراهیم رییسی بود که مزد مجاهدت های خود را سرانجام با شهادت دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور عصر یک شنبه ۳۰ اردیبهشت پس از بهره برداری "سد قیز قلعه سی" به منظور افتتاح "ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز" به این شهر عازم شد و بالگرد وی در این مسیر در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

رییسی، شهید راه خدمت

شب گذشته شمار زیادی از مردم در اقصی نقاط کشور برای سلامتی این خادم مردم دست به دعا برداشتند اما صبح امروز خبر شهادت او و چند تن از همراهان، شوکه کننده بود.

کارنامه این مرد بزرگ مملو و مشحون از خدمت صادقانه به مردم،انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود و این شهید راه خدمت پر تلاش و خستگی ناپذیر برای گشودن گره از کار مردم حتی در دورترین نقاط کشور حضور یافته و پای درد دل مردم می نشست.

سابقه آشنایی مردم همدان با آیت الله رییسی به اوایل دهه ۶۰ باز می گردد، زمانی که او در قوه قضاییه مشغول به فعالیت بود و به عنوان دادستان عمومی و انقلاب به مردم این شهر خدمت می کرد او از همان زمان شوق خدمت به مردم و مبارزه با فساد را در سر داشت و در این راه نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

رییسی، شهید راه خدمت

همدان در چهار دهه گذشته چندین نوبت میزبان آیت الله ریسی بود و آخرین سفر او به همدان نیز به ششم مرداد ۱۴۰۱ در قالب سی امین سفر استانی بازمی گردد که ماحصل آن فعال شدن چرخ اقتصاد در این استان بود.

رییس جمهور شهید در سفرهای استانی خود که تقریبا هر هفته و در جهت سرکشی به مناطق مختلف کشور و رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم انجام می شد، به گونه ای کار و رفتار می کرد که اطرافیانش از روحیه و انرژی خستگی ناپذیر او در رسیدگی به امور مردم به ویژه اقشار ضعیف متعجب می شدند.

سید محرومان و یار وفادار رهبری انقلاب که هشتمین رییس جمهوری ایران بود، همزمان با شب ولادت هشتمین امام شیعیان ثامن الحجج امام رضا (ع) شهد شهادت را نوشید اما خبر شهادت این عزیز و همراهانش همچنان برای مردم کشور غیر قابل باور است.

شهادت هنر مردان خدا و بالاترین پاداش برای کسانی است که عمر خود را در مسیر خدمت به مردم سپری می کنند و عملکرد نیک آیت الله رییسی در مسیر خدمت به مردم همانند رییس جمهور محبوب و مردمی شهید رجایی در اذهان مردم کشورمان می ماند.

خادم ملت ایران در سه سال ریاست جمهوری و پیش از آن، همه دوران مدیریتی خود را دلسوزانه و متعهدانه صرف خدمتگزاری به مردم کرد و علاوه بر منش مردمی، طعم شیرین خدمت صادقانه آیت الله رییس برای همه مشهود و آشکار است.

او که مسیر خدمت صادقانه، همنشینی با پابرهنگان و مستضعفان را به جای پشت میز نشینی برگزیده بود در شصت و یکمین روز از فصل بهار، خرسند از به بار نشستن تلاش مجموعه دولت برای بهره برداری از "سد قیز قلعه سی" که علاوه بر تداوم حیات و زندگی نشانی از صلح و دوستی است، به منظور افتتاح "ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز" به این شهر عازم و در مسیر دچار سانحه و به فیض شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha