۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در دهلران هزینه شد

ایلام-ایرنا- فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه بنیاد برکت سال گذشته تسهیلات خوبی در زمینه اشتغالزایی با کمک بانک‌ها به مردم این شهرستان پرداخت کرده است، گفت: ۳۶۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت سال گذشته در این شهرستان اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "لطیف صادقی" روز یکشنبه در نشست هماهنگی طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در دهلران با اشاره به اهمیت اشتغالزایی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، اظهار کرد: ۳۶۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در این شهرستان در سال گذشته اجرایی شده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ درصد منابع اشتغالزایی بنیاد برکت در روستاهای شهرستان برای طرح‌های اشتغالزایی اختصاص یافت.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: امسال با توجه به شعار سال با عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم" باید بانک‌ها با بنیاد برکت در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزایی همکاری گسترده تر و فراگیرتری داشته باشند و با تسهیل در پرداخت تسهیلات به مردم کمک کنند.

صادقی به نقش بنیادها و نهادهای انقلابی در ایجاد اشتغالزایی، اظهار کرد: باید به سمت استفاده از ظرفیت‌های کلان این بنیاد ها رفت تا شاهد تحول در اشتغالزایی باشیم.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران در این نشست هم به معضل بیکاری در شهرستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته با همکاری و تعامل برخی بنیادها و بانک‌های عامل در استان، شغل‌های پایداری در این شهرستان ایجاد شد.

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح هایی اشتغالزایی بنیاد برکت در دهلران هزینه شد

"نعمت الله حاتمی" بر ضرورت نگاه ویژه بانک ها در واگذاری تسهیلات اشتغال تاکید و گفت: امیدواریم در سال جدید شاهد تحول در اشتغال شهرستان با تسهیلات اشتغالزایی باشیم.

مجری طرح های بنیاد برکت در حوزه جنوب استان ایلام از فعالیت‌های این بنیاد در شهرستان دهلران خبرداد و گفت: این بنیاد در تمام حوزه جنوب در راستای اشتغالزایی فعالیت داشته و از سال ۹۹ در دهلران فعالیت های آن آغاز شده است.

"بهرام شفیعی" افزود: امسال ۴۰ درصد تسهیلات بنیاد برکت در شهر دهلران استفاده می شود و به مشاغل خانگی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تسهیلات به مشاغل کارگاهی تا سقف پنج میلیارد ریال پرداخت می شود.

این نشست با حضور فرماندار ویژه دهلران، معاون سیاسی فرماندار، مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در حوزه جنوب، جمعی از مدیران و بخشداران و مدیران بانک ها برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha