۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبر: 85481838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرادی: داوران ایران از پاک‌ترین اقشار فوتبالی هستند/ کمک داوران لایسنس می‌گیرند

تهران- ایرنا- سرپرست کمیته داوران با اشاره به هفته‌های حساس پایانی لیگ و جام آزادگان گفت: داوران ما از پاک‌ترین قشر فوتبال ایران هستند و در هفته‌های پایانی از بهترین‌ها برای قضاوت استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، دانیال مرادی روز یکشنبه در حاشیه سمینار توجیهی کمک داوران VAR در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه توجیهی کمک داوران ویدئویی از روز گذشته و به همت فدراسیون آغاز شده و تا پنج روز ادامه دارد. در این سمینار یک مدرس مصری و ۲ مدرس پرتغالی حضور دارند. خوشحالم میزبان این عزیزان هستیم و کلاس‌های خوبی را شروع کردیم که تا شروع فصل بعد لیگ برتر خواهد داشت. مدرسان خارجی از زیرساخت‌های ما بازدید کردند و راضی بودند.

وی ادامه داد: از هفته آینده من نیز به عنوان مدرس دوره‌ها حضور دارم چون هم لایسنس دارم و هم مجوز مدرسی این دوره ها را از فیفا گرفتم. من تنها مدرس داوری ویدئویی ایران در فیفا هستم.

سرپرست کمیته داوران با بیان اینکه حاضران در این سمینار در ادامه لایسنس خواهند گرفت گفت: این دوره ها به صورت فشرده برگزار خواهد شد و تا پیش از شروع فصل جدید تمام کمک داوران لایسنس VAR را دریافت می‌کنند. دریافت این لایسنس به این معنا است که آنان برای حضور و داوری VAR در فصل بعد مشکلی ندارند.

مرادی در خصوص مسوولیت سنگین خود در هفته های پایانی لیگ برتر و جام آزادگان نیز گفت: ما براساس دستورالعمل و شرح وظایف کارها را انجام می‌دهیم و امیدوارم مشکلی پیش نیاید. در چند هفته گذشته داوری‌ها بسیار خوب بوده و این باعث افتخار ما و دیگر همکاران است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال سرایت فساد به داوری گفت: شائبه فساد برای هر گروهی ممکن است وجود داشته باشد اما من می‌گویم که داوران ما از جمله پاک‌ترین اقشار جامعه فوتبالی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha