۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85480740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۰ صفحه اینستاگرامی بوشهر سالم‌سازی یا مسدود شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85480740
۲۳۰ صفحه اینستاگرامی بوشهر سالم‌سازی یا مسدود شد

بوشهرایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رصد ۶۱۶ تارنما حاوی محتویات مجرمانه این استان منجر به سالم‌سازی یا مسدودی ۲۳۰ صفحه اینستاگرامی مروج ابتذال و هنجارشکن غیر اخلاقی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار " حیدر سوسنی " روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک ماه اخیر همزمان با هدف سالم سازی فضای مجازی، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان ۶۱۶ تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که سه میلیون دنبال کننده نیز داشته مورد رصد و شناسایی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تا این لحظه با هماهنگی قضایی محتوای مجرمانه ۲۳۰ فقره از این صفحات حذف، پاکسازی و برخی از آنها نیز مسدود شده و اقدامات تکمیلی در خصوص مابقی صفحات نیز در حال پیگیری و اجرا است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: ادمین شماری از این صفحه‌ها که در قالب مدلینگ،عکاسی و آتلیه های غیرمجاز، مزون و آرایشگری فعالیت داشته و در گذشته نیز از طرف پلیس به آنها جهت اصلاح عملکرد خلاف قانون خود، تذکر و اخطار دریافت کرده ولی در ارتکاب جرم، اصرار و استمرار داشتند، پس از مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سوسنی با تاکید بر احترام به مطالبات قانونی مردمی بویژه خانواده ها در خصوص پاکسازی فضای مجازی از موارد مجرمانه و مصادیق غیراخلاقی، عنوان کرد: کارشناسان سایبری پلیس فتا با همکاری دستگاههای مرتبط بصورت شبانه روزی جهت شناسایی مجرمین سایبری و باندها و شبکه های سازمان یافته مجرمانه به رصد و پایش هوشمند فضای مجازی پرداخته و با هماهنگی مراجع قضایی، اقدامات بازدارنده متناسب را عملیاتی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha