۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85480178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شور و نشاط امام رضایی ها در ورزشگاه انقلاب کرج+فیلم

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۴
کد خبر: 85480178
شور و نشاط امام رضایی ها در ورزشگاه انقلاب کرج+فیلم

کرج – ایرنا- همزمان با سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه مبارک کرامت بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم استان البرز عصر جمعه با اجتماع در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج این روز خجسته را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، در این اجتماع با شکوه مداحان اهل بیت عصمت وطهارت (ع) به اجرای برنامه های مولودی خوانی و مداحی پرداختند؛ عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) به عشق سالروز میلاد خجسته حضرت امام رضا (ع) و خواهر گرانقدرش حضرت معصومه (س) در این ورزشگاه گردهم آمدند تا ارادت قلبی خویش به این خاندان بزرگ اعلام نمایند.

این اجتماع بزرگ با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله نقاشی کودکان همراه بود و مشتاقان حضرت شمس الشموس به شادمانی پرداختند.همچنین در این اجتماع با شکوه گروه های سرود و شعرخوانی برنامه های متنوعی را برای حاضران اجرا کردند که با شادمانی مردم همراه بود.

ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج امروز به عشق امام رضا (ع) غرق در نور، شادی و سرور بود و ایستگاههای صلواتی در حاشیه این مراسم از مشتاقان امام هشتم (ع) و دهه مبارک کرامت پذیرایی کردند.

امیر اشتری رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به خبرنگار ایرنا گفت: این اجتماع مردمی با همکاری شهرداری کرج، هیات های مذهبی و تشکل های مردم نهاد با حمایت نهادهای انتظامی و امنیتی برگزار شد.

وی ادامه داد: کلانشهر کرج برای دومین سال متوالی است که میزبان اجتماع بزرگ امام رضایی ها است و این مراسم با شکوه در سال های آینده استمرار خواهد یافت.

اشتری افزود: استقبال پرشور مردم از این اجتماع عظیم موجب شده تا هر سال برنامه های متنوع فرهنگ ، هنری و معنوی برای اجتماع امام رضایی ها پیش بینی کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha