۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85468865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور کاروان های زیر سایه خورشید در ۴۰۰ برنامه فرهنگی البرز

کرج - ایرنا - دبیر کانون های خدمت رضوی استان البرز اعلام کرد: ۴۰۰ ویژه برنامه فرهنگی با حضور کاروان های زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت برای این استان برنامه ریزی و آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "قربانعلی مصطفایی" روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه ایرانیان افتخار میزبانی مضجع شریف امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) را دارند، افزود: یک هزارو ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت برای استان البرز برنامه ریزی شده که ۴۰۰ برنامه آنها با عنوان برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در البرز اجرا می شود.

وی تجدید میثاق با آرمان های شهدا در بدو ورود کاروان خادمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به استان البرز توسط شبکه جوانان رضوی، حضور خادمان در نمازهای جمعه سراسر استان و اهتزاز ۲ پرچم امام رضا(ع) در میدان جمهوری و میدان شهید سلطانی کرج از جمله برنامه های دهه کرامت برشمرد..

مصطفایی گفت: رویکرد ما استفاده حداکثری از تشکل ها، هیات های مذهبی ، تشکل های مردم نهاد در جهت مردمی سازی جشن ها بوده و حضور و بهره مندی از کانون های ۱۹ گانه تخصصی و کانون های محله ای در راستای برگزاری جشن های دهه کرامت است.

وی بیان کرد: غبار روبی بقعه های متبرکه استان البرز را با همکاری اداره اوقاف امور خیریه و شبکه خادم یاری ،اعزام یک هزارو ۴۰۰ نفر از دلدادگان حضرت امام رضا (ع) در قالب پیاده روی از نیشابور به مشهد مقدس و جشن میلاد حضرت معصومه (س) در سالن شهیدان نژاد فلاح در مجالس و محافل مختلف و مدارس دخترانه از برنامه های مهم دهه کرامت استان البرز است .

حضور کاروان های زیر سایه خورشید در ۴۰۰ برنامه فرهنگی البررز

مصطفایی گفت: برگزاری جشن امام رضایی ها در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت و تجلیل از شبکه خادم یاران استان البرز از دیگر برنامه های این استان است .

وی یادآورشد: همچنین ۲۸ اردیبهشت همایش ۲۰ هزار نفری امام رضایی های کرج در ورزشگاه انقلاب برگزارمی شود.
دبیر کانون های خدمت رضوی استان البرز بیان کرد: مهمانانی از جهاد اسلامی و حماس همزمان با دهه کرامت در این استان حضور می یابند و با مردم ستمدیده غزه تجدید میثاق می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha