۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبر: 85479988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۷۰۰ کودک تتگستانی مورد غربال چشم پزشکی قرار گرفتند

بوشهر_ ایرنا_ رئیس اداره بهزیستی تنگستان گفت: سال گذشته سه هزار و ۷۹۹ کودک سه تا ۶ ساله تنگستاتی در طرح غربالگری چشم شرکت کردند.

خدیجه جمالی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با اشاره به اینکه در کرد : به همت غربالگران، کودکان مشکوک تشخیص داده شده جهت معاینات تکمیلی به بینایی سنجی معرفی و درصورت نیاز به متخصص چشم ارجاع داده شده اند

وی افزود: تمامی خدمات ارائه شده به خانواده های بی بضاعت به صورت رایگان درمان می شوتد و کودکانی که مورد ارزیابی قرار گرفته اندو بنا به تشخیص نیازمند استفاده از عینک هستند هزینه آن از طرف اداره بهزیستی پرداخت می شود.

رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان تصریح کرد : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، این برنامه امسال نیزبا اطلاع رسانی و به همت غربالگران و با همکاری خانواده ها با هدف سنجش بینایی تمامی کودکان سه تا ۶ ساله انجام خواهد شد .

جمالی ادامه داد: خانواده های دارای فرزند سه تا ۶ سال به نزدیکترین پایگاه های بهداشت در شهر و خانه های بهداشت روستای مراجعه کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان اضافه کرد : تنبلی چشم هیچ نشانه ای ندارد و در سن سه تا ۶ سال ضرورت دارد که خانواده ها هر سال فرزندانشان را برای سنجش بینایی به پایگاه ها سنجش ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha