بیان دقیق و شفاف دستاوردها و اقدام های صنعت آب و برق مانع سواستفاده دشمنان است

تهران- ایرنا- وزیر نیرو گفت: در این برهه از تاریخ که بنگاه‌های شایعه و خبرپراکنی معاند درصدد تضعیف روحیه جامعه و خدشه دار کردن افکار عمومی است، بیان شفاف و هنرمندانه دستاوردها و اقدام های صنعت آب و برق راه سوء استفاده دشمنان این مرز و بوم را در سلب اعتماد عمومی مسدود می‌کند.

گزارش ایرنا از وزارت نیرو ، "علی اکبر محرابیان" در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت:

در عصر حاضر که ابزارهای نوین ارتباطات و اطلاع‌رسانی به صورت گسترده و پیچیده شکل گرفته و توسعه چشمگیری یافته است، تولید محتوای غنی و به روز و انتشار سریع آن به عاملی مهم برای پیشتازی ارتباطات و در اختیار گرفتن افکار عمومی جوامع تبدیل شده است.

در چنین شرایطی ابزارهای نو رسیده مردمان جامعه را برآن می‌دارند تا حد و مرزی در دریافت خبر نشناخته و به دنبال اخبار و محتوای بیشتری باشند. از سوی دیگر نیز بنگاه‌های شایعه و خبرپراکنی معاند درصدد تضعیف روحیه جامعه و خدشه‌دار کردن افکار عمومی از طریق تولید خبر و محتوای منفی در خصوص اقدام های سازنده هستند.

در چنین شرایطی لزوم ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به جوانب مختلف حوزه آب و انرژی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و چنانچه در این زمینه کوتاهی صورت گیرد، اطلاعات ناقض و دروغ افکار عمومی را به انحراف می‌کشاند.

در این برهه از تاریخ، شما تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی هستید که در خط مقدم این جبهه با استفاده از ابزارهای گوناگون و با تقویت قدرت همگرایی خود با دیگر شرکت‌ها، زمینه‌ پیدایش تنوع و تکثر در حوزه تولید و نشر محتوا را فراهم ساخته و اقدام به بیان شفاف و هنرمندانه دستاوردها و اقدام های صنعت آب و برق می‌کنید تا ضمن آگاه‌سازی افکار عمومی از کیفیت و وسعت اقدام ها و خدمات انجام شده در صنعت آب و برق، همچنین راه سوء استفاده دشمنان این مرز و بوم را در سلب اعتماد عمومی، مسدود کنید.

اینجانب فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به شما تلاشگران این عرصه تبریک عرض می‌کنم و برای شما در ادامه این مسیر حساس آرزوی توفیق روزافزون دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha