۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 5598
کد خبر: 85479072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس تهران: دو اراذل و اوباش مسلح در محله تهرانپارس دستگیر شدند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش مسلح که اقدام به تیراندازی به سوی اعضای یک خانواده در محله تهرانپارس کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ سعید راستی روز پنجشنبه در تشریح جزییات دستگیری این دو نفر افزود:‌ ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی دو نفر از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس به سمت یکی از شهروندان دریافت کرده و بلافاصله پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تحقیقات و اقدامات انجام شده از ماموران سازمان اطلاعات حاکی از این بود که هر دو شرور مسلح بوده(یکی از آنان با سلاح کلاشینکف و دیگری با سلاح کلت) با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در نیمه شب در حال تردد بودند که به سمت یک خانواده سه نفره که در جلوی در ورودی منزل خود ایستاده بودند، تیراندازی کرده‌اند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه درپی این اقدام اهالی محل و اعضای این خانواده دچار رعب و وحشت شدید شدند، گفت:‌ شرارت این افراد تمامی نداشته و پس از تیراندازی در اقدام مجرمانه دیگری از موتورسیکلت پیاده شده و با قمه و شمشیر به سمت شهروندان در حال تردد حمله‌ور شدند که این امر باعث مجروح شدن چند تن از شهروندان شد.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه ماموران به صورت شبانه‌روزی اقدامات لازم را برای شناسایی دقیق این اراذل انجام دادند، اظهار کرد:‌ در ادامه مخفیگاه متهمان مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی نیز انجام شد. در ادامه نیز ماموران با اجرای عملیات پلیسی این اوباش را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهمان در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند، یادآور شد: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha