۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85476993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان کابل‌ برق در مشهد دستگیر شدند

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85476993
سارقان کابل‌ برق در مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲ سارق کابل‌های برق در یکی از مناطق مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های برق در محدوده منطقه کوی امیر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با بررسی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند و دیشب یکی از واحدهای انتظامی کلانتری آبکوه متهمان را در حال سرقت کابل‌های برق مشاهده و قبل از فرار از محل آن‌ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان که اعتیاد به مواد مخدر دارند، پس از انتقال به مقر انتظامی به ۳۶ فقره سرقت کابل‌های برق در محدوده منطقه «کوی امیر، بلوار توس، خیام و خیابان ذوالفقار» مشهد اعتراف کردند.

سردار نگهبان ادامه داد: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری پزشک قلابی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک پزشک قلابی در محدوده شهرک گلشهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ محمد چراغ افزود: طبق بررسی‌های میدانی ماموران دایره امنیت عمومی کلانتری گلشهر، این فرد شیاد با جعل عنوان و ارائه کارت نظام پزشکی، خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و به صورت سیار بیماران را ویزیت و نسخه تجویز می کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با بررسی اظهارات تعدادی از شاکیان، هویت متهم را که یک تبعه خارجی ۳۴ ساله است، شناسایی و با اشراف اطلاعاتی وی را در حال ویزیت یک شهروند در داخل یک عطاری دستگیر و تعدادی نسخه سفید و یک مهر نظام پزشکی جعلی نیز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha