۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85474279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقال مفاهیم تربیتی با هنر نمایش امکان پذیر است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: رشد و پرورش استعدادها، انتقال مفاهیم تربیتی و تعالی جامعه با هنر نمایش امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا رضا داوری روز یکشنبه در آیین اختتامیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودک و نوجوان با اشاره به اینکه ۱۷ اثر از شهرستان‌های مختلف استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است افزود: پس از طی مراحل بازبینی، هشت اثر انتخاب شد که از بین آثار منتخب سه اثر برگزیده و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه نمایش یکی از ابزارهای تربیتی و یکی از قالب‌های مورد توجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است ادامه داد: رشد و پرورش استعدادها، انتقال مفاهیم تربیتی و تعالی جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره هنری است.

داوری اظهار داشت: موضوع نمایش‌‎های این جشنواره توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز و محیط زیست بود که با هدف عمومی‌سازی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به‌عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تشکر از همه کنشگران حوزه فرهنگ گفت: امیدواریم با هم افزایی سایر دستگاه ها گام های موثری در این حوزه برداشته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha