۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85472911
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عضو تیم ملی: ورزش جودو در ایلام از واحدهای صنعتی انتظار حمایت دارد

ایلام - ایرنا - عضو تیم ملی جودو گفت: هیأت ورزشی جودو به‌تنهایی نمی‌تواند تمامی هزینه‌های ورزشکاران را تأمین کند لذا در این راستا انتظار حمایت از واحدهای صنعتی بزرگ استان را دارد.

"محمد کریمی‌زاد" روز شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان‌های ایلام، مهران و ملکشاهی در این رشته ورزشی فعال هستند و دیگر شهرستان‌ها نیز باید هرچه سریع‌تر فعال شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک‌هزار جودوکار سازمان یافته در استان وجود دارد، افزود: هیأت ورزشی جودو به‌تنهایی نمی‌تواند تمامی هزینه‌های ورزشکاران را تأمین کند و به همین دلیل قهرمانان استان در تیم‌های سایر استان‌های کشور، حضور می‌یابند و اگر حمایت‌های لازم در استان انجام شود، همانند سال‌های گذشته در مسابقات لیگ برتر و آینده سازان با نام استان ایلام حائز مدال خواهیم شد.

عضو تیم ملی جودو تاکید کرد: با توجه به وجود شرکت‌های نفتی، گازی و پتروشیمی در استان، اگر حمایت‌ها بیشتر شود ممکن است حتی ما از استان‌های برخوردار نیز فعالیت بهتری در این رشته ورزشی داشته باشیم، در سال‌های گذشته شرکت پالایشگاه گاز ایلام حامی این رشته ورزشی بود و به دنبال آن نیز تیم استان، نتایج در خور توجهی کسب کرد.

کریمی‌زاد با اشاره به پیشینه درخشان ورزش جودو در استان ایلام گفت: قهرمانان زیادی چون "بهرام عزیزپور"، "مسعود خسروی‌نژاد"، "محسن عزیزپور"، "سعید خسروی‌نژاد" و "ابوالفضل عبداللهی پور" در این عرصه ورزشی در زمان‌های مختلف صاحب عناوین و افتخارات شدند.

عضو تیم ملی: ورزش جودو در ایلام از واحدهای صنعتی انتظار حمایت دارد

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی هیأت جودی استان ایلام افزود: هیأت جودو برنامه‌های خوبی برای آموزش دارد، تربیت مربی و داوری درجه ۳ و برگزاری اردوهای مشترک با استان‌های همجوار برای تبادل اطلاعات و تجربیات بیشتر از جمله این برنامه‌هاست.

کریمی زاد اضافه کرد: یک دوره مسابقه بین‌المللی اواخر شهریورماه در ایلام با عنوان یادواره سه هزار شهید استان ایلام و با حضور ۱۰ تیم خارجی مختلف برگزار می‌شود که در ارتقای این ورزش بسیار موثر است.

ورزشکار ایلامی عضو تیم ملی جودو در خصوص استقبال خانواده‌های ایلامی از این ورزش، بیان کرد: از زمانی که سالن تمرین هیأت از مجموعه ورزشی تختی به مجموعه ورزشی قلاویزان منتقل شد، فاصله‌ خانه جودو با ورزشکاران زیاد و این باعث شد کمی ورزشکاران از این شرایط ورزشی دور شوند، اگرچه که مجموعه قلاویزان هم هنوز تکمیل نشده بود، البته با تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، سالن فعالیت جودو در این مجموعه دوباره از سر گرفته شد و این اقدام باعث شد خانواده‌ها رغبت بیشتری به این ورزش نشان دهند.

وی در خصوص وضعیت خود در تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب‌دیدگی که در سال گذشته داشتم، الان در دوره نقاهت قرار دارم ولی بی‌شک خودم را برای مسابقات جام آسیا که در کیش برگزار می‌شود، آماده می‌کنم، این مسابقات خرداد ماه برگزار می‌شود، بعد از آن نیز وارد فرایند چرخه انتخابی تیم ملی می‌شویم.

به گزارش ایرنا، ۳۷ هزار ۶۰۰ ورزشگار سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند.

۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته های مختلف ورزشی در استان ایلام فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha