سپنتا آماده ورود و عرضه محصول در بازار نفت و پتروشیمی است

مدیرعامل گروه صنعتی سپنتا گفت: گروه صنعتی سپنتا در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی حضوری فعال دارد.

ایرنابازار- به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سپنتا، روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه رسول صادقی مدیرعامل گروه صنعتی سپنتا طی بازدید از نمایشگاه به ظرفیت های ویژه این گروه صنعتی در همکاری با بازارهای پتروشیمی و نفت اشاره کرد و گفت: به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات فولادی آماده همکاری با شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم چرا که معتقدیم این گروه ظرفیت برآورده کردن انتظارات کیفی شرکت‌های نفتی را دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت، کیفیت و تنوع محصولات گروه صنعتی سپنتا اکنون زمان آن رسیده تا این شرکت به بازارهای متنوع صنعتی از قبیل نفت و پتروشیمی ورود کند.

صادقی ادامه داد: با توجه به شناخت بازار، تنوع سبد محصول را در دستور کار قرار داده و خطوط تولید جدیدی اعم از تولید لوله‌های سایز ۱۲ تا ۱۸ اینچ و تولید کوئل تیوب (لوله مغذی) که برای اولین بار در خاورمیانه اتفاق می‌افتد به این کارخانه اضافه خواهد شد. همچنین با مکانیزه کردن بعضی از خطوط تولید، افزایش راندمان کاری، سرعت و کیفیت نیز حاصل شده است.

وی اذعان داشت: هدف سپنتا از دیر باز تا امروز رضایت مشتری و افزایش کیفیت محصول مطابق با استانداردهای جهانی بوده که این دو رکن اساسی سیاست اصلی مجموعه می‌باشد و به آنان نه در حد شعار بلکه در عمل نیز پایبند خواهیم بود.

مدیرعامل گروه صنعتی سپنتا در پایان با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در افزایش شناخت توانمندی‌های شرکت‌های صنعتی گفت: نمایشگاه‌های صنعتی پل ارتباطی خوبی برای معرفی توانمندی‌ها و کیفیت محصولات تولیدی شرکت‌ها هستند و فرصت مغتنمی برای برقراری ارتباط و همکاری با شرکت‌های تولید کننده در این حوزه می‌باشد. بی شک برگزاری این رویداد به صورت سالیانه نقطه عطف بزرگی در شناخت بازار هدف و تصمیم گیری‌های کلان در خصوص شناخت شرکای صنعتی و انتظارات مشتریان خواهد بود.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha