۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85481691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبر: 85481691
راهنمای خرید بهترین صندلی ماساژور

صندلی ماساژور، دستگاهی تخصصی است که مجهز به چندین تکنولوژی پیشرفته برای ارائه ماساژ کل بدن است.این صندلی‌ها، با استفاده از غلطک‌ها، ایربگ‌ها، گوی‌های گرمایشی قابلیت تنظیم برنامه‌های ماساژمتعددی را دارند.برای مثال ماساژ ضربه‌ای،سه بعدی و غیره.ازدیگرمزایای صندلی ماساژور می‌توان به تکنولوژی گرانش صفر، SL-Track و سیستم هوشمند آنالیز کل بدن اشاره کرد.

ایرنابازار- در پایان یک روز طولانی، ماساژ بهترین راه برای آرام کردن گرفتگی عضلات و کاهش تنش است. با داشتن صندلی ماساژور مناسب می‌توانید یک ماساژور شخصی در منزل خود داشته باشید. صندلی ماساژور برای شل کردن عضلات سفت، افزایش گردش خون، کاهش درد و آرامش بسیار مفید می‌باشد. همچنین باید با فضا و دکوراسیون هم خوانی داشته باشد. در عین داشتن طراحی و تنظیمات تخصصی، مقرون به صرفه نیز باشد. امروزه در بازار با طیف گسترده ای از صندلی‌های ماساژور با تنوع قیمت مواجه هستیم. بنابراین پیدا کردن یک گزینه مناسب که پاسخگو نیاز و سلیقه شما باشد کمی چالش برانگیز است. در این مقاله به ارائه نکات تخصصی و هر آن چه برای انتخاب و خرید مبل ماساژ نیاز دارید، می‌پردازیم.

نکات مهم در خرید صندلی ماساژور

✔️ تفاوت مکانیسم ماساژ 3 بعدی و 4 بعدی

امروزه یکی از موضوعاتی که در رابطه با صندلی‌های ماساژ مطرح می‌شود، بحث مکانیسم ماساژ 3 بعدی و 4 بعدی می‌باشد. ابتدا با یک مثال ساده به بررسی بعد چهارم می‌پردازیم. مثلا در فضای سه بعدی شما با خود می‌گویید که تعطیلات به "کجا" برم؟ اما در فضای چهار بعدی شما از خود می‌پرسید که تعطیلات به "چه زمانی" برم! در واقع دنیای چهار بعدی سفر در زمان است! بنابراین مکانیسم 4 بعدی در صندلی‌های ماساژ واژه‌ای تبلیغاتی می‌باشد. در واقعیت مکانیسم ماساژ 3 بعدی و 4 بعدی در عملکرد تفاوتی با یکدیگر ندارند. حتی ممکن است برخی از صندلی‌های متوسط با کپی برداری از صندلی‌های 3 بعدی روانه بازار شوند و برای فروش بیش‌تر و جبران عدم کیفیت با اسم 4 بعدی به فروش برسند.

✔️ تنوع و تعداد برنامه‌های اتوماتیک

دومین موضوعی که می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم تنوع برنامه‌های اتوماتیک صندلی‌های ماساژور است. ممکن است هنگام خرید مبل ماساژ شما با کاتالوگی با 25 برنامه اتوماتیک مواجه شوید. اما تعداد بالای برنامه‌ها لزوما به معنای موثر بودن صندلی ماساژ نیست. زیرا تفاوت برنامه‌ها گاهی اوقات بسیار ناچیز است. به طور مثال در کلیه این برنامه‌ها عملکرد ماساژ از طریق ایربگ، گوی، غلطک و گرما است. حال در هر یک از برنامه‌ها ممکن است با حذف یکی از موارد گفته شده یا صرفا تغییر شدت، نام برنامه تغییر پیدا کند. از طرفی دیگر در برخی از برنامه‌ها تمرکز صندلی به صورت تخصصی بر روی ناحیه خاصی از بدن می‌باشد. به طور مثال برنامه ماساژ تخصصی گردن یا کمر. با این حساب صندلی‌هایی که تنوع برنامه خیلی بالایی ندارند، اتفاقا عملکردهای محسوس و متفاوت‌تری را ارائه می‌دهند. به طور مثال برنامه تخصصی برای ماساژ قبل از خواب دارند که بسیار آرامش بخش است و واقعا برای قبل از خواب طراحی شده است. اما با بالا رفتن بیش از حد تعداد برنامه‌ها، تغییرات جزئی‌تر و نا محسوس می‌شود و صرفا برای تبلیغات استفاده می‌گردد.

✔️ جای گیری صفر در گرانش صفر

کلیه صندلی ماساژورهای پیشرفته دارای گزینه‌ای به نام "ماساژ گرانش صفر" هستند. در این حالت، صندلی ماساژور به حالت خوابیده درمی‌آید. در نتیجه نیاز است که از دیوار کمی فاصله داشته باشد تا با آن برخورد نکند. برخی صندلی‌ها در این حالت از گزینه‌ای به نام "جای گیری صفر" استفاده می‌کنند. در واقع ابتدا صندلی روی یک ریلی حرکت کرده و به سمت جلو می‌آید. اما ممکن است این ریل به دلیل وزن بالای صندلی بعد از مدتی خراب شود و صندلی هنگام حرکت با مشکل رو به رو شود. پس ترجیحا از صندلی‌هایی استفاده کنید که این ریل را نداشته باشند. زیرا کافی است که کمی صندلی را با فاصله از دیوار قرار دهید تا به راحتی از عدم برخورد آن اطمینان حاصل کنید.

✔️ هزینه و شرایط فروش

از آن جایی که صندلی‌های ماساژ از قیمت بالایی برخوردار هستند، شرایط فروش آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. برخی از شرکت‌ها صندلی‌های خود را با شرایط اقساطی محدودی به فروش می‌رسانند. حتی در شرایط اقساط خود کارمزدی نیز دریافت نمی‌کنند. اما دقت داشته باشید که ممکن است آن‌ها در ابتدا قیمت را کمی بالاتر از حد معمول گفته باشند. در واقع کارمزد را روی قیمت خود صندلی اعمال کرده باشند. برخی دیگر از شرکت‌ها بنا به اعتبار خود با کلیه بانک‌ها طرف قرار داد می‌شوند و با شرایط لیزینگ و اقساط طولانی‌تر فروش را انجام می‌دهند. اما از شما کارمزد دریافت می‌کنند. حتما شرایط فروش را از فروشندگان بپرسید و در نهایت اقتصادی‌ترین گزینه را با توجه به شرایط و بودجه خود انتخاب کنید.

سخن آخر

سعی کردیم در این مقاله نکات چالش برانگیز را برای خرید صندلی ماساژور بررسی کنیم. اما به عنوان حرف آخر، توصیه ما به شما این است که حتما قبل از خرید در رابطه با انواع تکنولوژی‌های مبل ماساژ تحقیق و مطالعه کنید. در مرحله بعد لیستی از صندلی‌های مورد علاقه خود به همراه برند و مدل تهیه کنید. سپس به نمایندگی‌های آن‌ها مراجعه کنید و کلیه آن‌ها را تست نمائید. حتی از فروشنده بخواهید تا چندین برنامه را برای شما اجرا کند. کمترین و بیش‌ترین شدت ماساژ را نیز امتحان کنید. در نهایت مبنای انتخاب خود را روی صندلی بگذارید که به شما بالاترین حس خوب ماساژ را القا می‌کند. فراموش نکنید که شرایط فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش را به طور کامل بپرسید و بررسی کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha