۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85470239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش مردمی انتخابات در اسلامشهر +فیلم

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85470239
برگزاری همایش مردمی انتخابات در اسلامشهر +فیلم

تهران - ایرنا- همایش مردمی ائتلاف انتخاباتی (ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب) در اسلامشهربا حضور یکپارچه نامزدهای عضو فهرست امنا ، در مسجد حضرت ابوالفضل اسلامشهر برگزار شد .

به گزارش ایرنا ، نامزدهای انتخاباتی حوزه تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس با مردم اسلامشهر درباره برنامه های خود سخن گفتند .

کارگرانی که ستون فقرات تولید کشور

ریحانه اخلاقی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه تهران ری شمیرانات پردیس و اسلامشهر گفت: علیرغم تلاشهایی که مسئولین دلسوز برای جامعه و مردم انجام دادند هنوز یک سری مشکلات پابرجاست.
وی ادامه داد: شهروندانی که در اسلامشهر زندگی می کنند از قشر با محبت و سختکوش کارگری هستند. کارگرانی که ستون فقرات تولید کشور هستند و اگر این قشر نتوانند وظیفه خود را انجام بدهند تولید در کشور رکود می باید.
اسلامشهر یکی از شهرستانهای کم برخوردار در حوزه انشعابات و حوزه زیر ساخت
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی: شهرستان اسلامشهر یکی از شهرستانهای کم برخوردار در حوزه انشعابات و حوزه زیر ساخت است .
مهدی شریفیان افزود: با اهتمام وزیر نیرو مشکل قطعی آب درسه نقطه اسلامشهر رفع شده است در شهرک امام حسین ع ، شهرک واوان ، بخش چهاردانگه و احمد آباد مستوفی نیز مخازن خوبی تعبیه و پیش بینی شده تا قطعی آب را به حداقل برسانیم.
غربی ها دموکراسی را می خواهند که به نفع آنها باشد
بیژه نو باوه گفت: هرگز در کشورهای دیگر مشاهده نشده مردم ساعتها در مقابل حوزه صف ببندند، سوال من این است این همه علاقه ای که مردم به کشورشان دارند را چرا غربی ها می گویند انتخابات نشان دموکراسی است و چرا تبلیغ می کنند که مردم نیایند.
وی ادامه داد: مردم بدانند که دموکراسی از نظر غربی های موکراسی است که آب به آسیاب آنها بریزد و منافع آنها را تامین کند و اگر منافع آنها را تامین نکند دموکراسی نیست.
شیب جمعیت صعودی است
صالح اسکندری گفت: یکی از نگرانی ها این است که اگر ایستگاه مترو در اینجا افتتاح شود حجم جمعیت حاضر و کسانی که از مترو استفاده می کنند بیشتر می شود.
وی ادامه داد: ما الان در شعاع ۵۰ کیلومتری تهران با احتساب نرخ رشد جمعیتی که آخرین سرشماری در سال ۹۵ بود در تهران نرخ رشد ۱ و ۷ دهم و در استان البر ۲ و ۶ دهم است.
این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حدود ۲۵ میلیون نفر در این دو استان ساکن هستند و ما تا سال ۱۴۱۰ اگر با همین شیب جلو برویم یک سوم جمعیت کل کشور را در این دو استان جمع می کنیم،این کاربا چه منطقی سازگار است.
اسلامشهر نماد وحدت است
پیمان فلسفی گفت: اسلامشهر نماد وحدت ملی است و این اتحاد را کمتر دیدیم ، انسجام مردم یک سرمایه عظیم است که شما دارید و ما باید قدر آن را بدانیم .
کارگران به حمایت نیاز دارند
ابوالقاسم جراره گفت: در اقتصاد ما رهبری فرزانه اقلاب اسلامی امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند. آیا کارگران این مملکت ، کارگرانی که پیشرو در امر تولید هستند همه دغدغه های آنها مرتفع شده؟ آیا کارگران زندگی خوبی دارند ، آیا دغدغه معاش آنها برطرف شده؟ حتما کارگران ما نیازبه حمایت دارند.

انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در هشت حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha