برگزاری همایش شهدای ورزشکار استان تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان در ملارد

ملارد - ایرنا - جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد گفت: اجلاسیه شهدای ورزشکار استان تهران هفته آینده با سخنرانی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ملارد برگزار می گردد .

به گزارش ایرنا عباس زورمند روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای فرهنگی شهرستان ملارد در این باره افزود: در راستای برگزاری مطلوب و شایسته کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران ، ۲۹ کمیته در بخش های مختلف در سطح شهرستان ملارد تشکیل و هر کدام بنابر وظایف و تکالیف ابلاغی ، امورات را پیش برده و در حال پیگیری و اجرای مقدمات برگزاری برنامه ها می باشند.

فضاسازی سطح شهرها، روستاها و ادارات، اجرای گروه های سرود و تئاتر صحنه ای با موضوع شهادت در بوستان ها، ساخت مستند و نماهنگ از شهیدان، آبروی محله،دیوار نگاره، چاپ کتاب ،یادوراره شهدای مدرسه ای و به روزرسانی بانک اطلاعات شهدا بخشی از این اقدامات و برنامه های پیش روی کمیته های زیرمجموعه ستاد برگزاری کنگره شهدا در شهرستان ملارد می باشد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ملارد توفیق دارند میزبان خانواده معظم ۹۰ شهید ورزشکار سطح استان تهران باشند که اجلاسیه آن روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در مصلی نمازجمعه واقع در مارلیک برگزار می گردد .

رونمایی از تمبر یادبود شهدای شهرستان ملارد ، مسابقه قرائت قرآن کریم در دو رده سنی زیر و بالای ۱۶ سال و در رشته حفظ بالای یک جزء و ترتیل برای خواهران از برنامه های تدارک دیده شده در هفته آینده است که همزمان با کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران در شهرستان ملارد برگزار می شود .

تیموری راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در این جلسه گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش ها و آرمان های شهداء به نسل جوان ، تابحال بیش از ۱۰۰ یادواره در مدارس شهرستان ملارد برگزار شده و امسال نیز این یادواره ها با قوت ادامه خواهد داشت .

گفتنی است در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد که با حضور حجت الاسلام خوبانی امام جمعه ملارد ، امین اسدی سرپرست فرمانداری و سایر اعضاء در دفتر امام جمعه برگزار شد در خصوص برنامه های گرامیداشت دهه کرامت، عید غدیر و بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha