۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85057070
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دیدار از ۱۱۰ خانواده معظم شهدا و ایثاگران در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد گفت: مسئولان شهرستان با تعداد ۱۱۰ خانواده معظم شهدا و ایثاگران در ملارد دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جهانی نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در راستای عمل به دستور و منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری در جامعه و پیرو برنامه دیدار ۵ هزار نفری از خانواده معظم شهدا، ستاد بزرگداشت ایثارگری شهرستان ملارد برنامه ریزی شد تا با تعداد ۱۱۰ خانواده شهید دیدار و سرکشی داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد افزود: در این برنامه خدمت پدران و مادران و همسران شهیدان رفته و عرض ادبی داشته ایم.

وی تصریح کرد: در این راستا جلسه ای در سطح شهرستان با هماهنگی فرماندار و امام جمعه و سپاه و دیگر ارگان ها برگزار شد تا از ظرفیت بسیج و مسئولان شهر و ارگان ها و ادارات در این دیدارها بهره بگیریم.

دیدار از ۱۱۰ خانواده معظم شهدا و ایثاگران در شهرستان ملارد

سرهنگ جهانی نژاد عنوان کرد: این دیدارها، کاری بسیار خوب و پسندیده و ارزشمند است، به خصوص در حال حاضر که نیاز داریم فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوان ها و نوجوان ها و آحاد مردم نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد:همه می دانند فرهنگ ایثار و شهادت است که باعث شده جامعه ما در مقابل همه آفات و خودکامگی ها و استکبار جهانی و شیطان بزرگ سربلند و پیروز شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد گفت: از بین جامعه افرادی باید باشند که برای رضای خدا از جان و مال و امکانات خودشان بگذرند تا بتوانند جامعه را به اهداف خودشان برسانند به همین دلیل دیدار و سرکشی از خانواده شهدا مانند ستاره هایی که در آسمان راه را نشان می هند این عزیزان و الگوهای جامعه نیز می توانند راه را به ما نشان دهند.

وی افزود: همچنین دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران می تواند برای آینده ما الهام بخش باشد یکی از اهداف ما این موضوع است.

سرهنگ جهانی نژاد بیان کرد: یکی از ابتکاراتی که در سرکشی ها و دیدار با خانواده ها داشتیم اینکه تعدادی از دانش‌آموزان را با هیات های اعزامی همراه کردیم؛ این عزیزان دکلمه ای را آماده می کنند در وصف شهید و از خود گذشتگی خانواده شهیدان و در حضور خانواده قرائت می کنند.

وی عنوان کرد: این امر اثر تربیتی بسیار زیادی در دانش‌آموزان و همراهان داشته و نیز خانواده شهید که متوجه می‌شوند نسل جدید نیز قدردان زحمات این عزیزان هستند، لازم است خصوصا نسل جوان را با مفهوم ایثارگری و مفهوم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و موضوعات جهادی آشنا کنیم و این همراهی دانش‌آموزان با این موضوع بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد تصریح کرد: ما هر زمان سخن از شهدا و ولایت می گوییم باید امام شهدا را نیز یاد کنیم که الهام بخش ما در عصر جدید تعالیم امام راحل بود و ما پیرو ولایت هستیم و این مسیر را امام برای ما باز کردند.

وی اظهار داشت: شهدا از امام پیروی کردند و مسیری که امام با سرانگشت به آن اشاره داشت حرکت کردند و کماکان هر پیروزی در عرصه علم و فرهنگ و اقتصاد مقاومتی و در عرصه های مختلف هر پیروزی که به دست بیاوریم از تعالیم امام و ولایت است که همانا از خود گذشتگی و از آرامش خود گذشتن و به آرامش جامعه افزودن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha