۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85470042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری مالخر راز ۴۵ فقره سرقت در کاشمر را برملا کرد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85470042
دستگیری مالخر راز ۴۵ فقره سرقت در کاشمر را برملا کرد

مشهد-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در کاشمر استان خراسان رضوی، منجر به کشف راز ۴۵ فقره سرقت سیم، کابل مسی و کنتور از اماکن دولتی کاشمر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن مشهدی روز چهارشنبه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل از یک شرکت در شهرستان کاشمر، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌های انجام شده و انجام تحقیقات میدانی، به سرنخ هایی از خرید و فروش اموال مسروقه در یک انبار ضایعات در حاشیه شهر کاشمر دست یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این انبار مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ۲۰۰ کیلوگرم سیم و کابل مسی و ۲۰ عدد کنتور آب را کشف کردند.

سرهنگ مشهدی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده پس از انجام بازجویی های فنی پلیس به خرید اموال سرقتی از متهمان به سرقت اعتراف کرد، تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که ۱۱۵ هزار نفر در شهرهای کاشمر و «فرگ قلعه» و بقیه در ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha