۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85470014
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزنه برداران زنجان در سال گذشته به ۶ نشان آسیایی دست یافتند

زنجان - ایرنا- دبیر هیات وزنه برداری استان زنجان گفت: وزنه برداران استان سال گذشته با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۶ نشان رنگارنگ و با ارزش را برای استان به ارمغان آوردند.

مرتضی مبارکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حسین سلطانی، مهدی کرمی و امیر عزیزی سه وزنه بردار استان اردیبهشت سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی حضور یافتند که حسین سلطانی توانست ۲ طلا و یک نقره این مسابقات را به دست آورد.

وی اظهار داشت:"حمیدرضا محمدی تنها" دیگر وزنه بردار استان در تیرماه سال گذشته در مسابقات قهرمانی اوپن ازبکستان به میزبانی تاشکند به مقام اول این رقابت ها دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

مبارکی با بیان اینکه طی مرداد ۱۴۰۲ نیز مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی دهلی هند برگزار شد، افزود: در این رخداد مهم نیز حمیدرضا محمدی تنها به مقام نایب قهرمانی و نشان برنز رسید.

وی خاطر نشان کرد: الهه رزاقی بانوی وزنه بردار استان در بهمن ماه ۱۴۰۲ در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

این مسوول گفت: استان زنجان در بخش کراسفیت هم عملکرد درخشانی داشته است و در جایگاه های برتر کشور قرار دارد.

مبارکی گفت: در زمان حاضر مسابقات انتخابی تیم ملی در رده نوجوانان و جوانان تا ۲۵ اردیبهشت ماه در همدان در حال برگزاری است و وزنه برداران استان در بخش مردان و زنان تلاش می کنند تا به عضویت تیم‌ ملی انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رده بزرگسالان نیز شهریورماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود که حکم انتخابی تیم ملی را دارد و امیدواریم شاهد درخشش وزنه برداران استان در این رقابت ها باشیم.

بر اساس آخرین آمار، ۴۲ وزنه بردار زن و مرد به صورت حرفه ای در این رشته در شهر زنجان فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha