۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85468287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم هندبال پیکان سبزوار مقابل سپاهان نوین اصفهان مساوی کرد

سبزوار- ایرنا - تیم پیکان سبزوار شامگاه دوشنبه در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مقابل مهمان خود "سپاهان نوین" اصفهان به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ در این دیدار که امشب در سالن ورزشی شهید الداغی سبزوار برگزار شد، تیم پیکان سبزوار با کسب نتیجه مساوی ۲۴ بر ۲۴ امتیاز این دیدار را با سپاهان نوین اصفهان تقسیم کرد.

امید یگانه، مدیر فنی تیم پیکان سبزوار در پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازی خوبی برابر سپاهان نوین اصفهان داشتیم و با وجود مصدومیت سه بازیکن تاثیرگذار خود توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم سپاهان نوین اصفهان نیز بازی ۲ تیم را پایاپای خواند و گفت: سبزوار از مهدهای هندبال کشور است و با تیم جوان خود نتایج مطلوبی گرفته است و امیدواریم این تیم بتواند درخشش خود در دهه های ۸۰ و ۹۰ هندبال ایران را تکرار کند و در جام باشگاه های آسیا با قدرت ظاهر شود.

مجید رحیمی زاده افزود: این بازی افت و خیز زیادی داشت و ما از داوری گلایه داریم و امیدواریم داوران در بازی های آینده قضاوت بهتری به نمایش بگذارند.

پیکان سبزوار با این مساوی ۱۵ امتیازی شد و در رده هشتم جدول باقی ماند و تیم سپاهان نوین اصفهان هم بعد از پیکان با ۱۱ امتیاز در رده نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

آلومینیوم اراک، پرواز هوانیروز اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، پیکان خراسان، زغالسنگ طبس، سپاهان نوین، گیتی پسند اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت، فولاد سپاهان اصفهان، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال مردان کشور حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha