۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85468271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه‌نگاری ایرنا از دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان شامگاه دوشنبه در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر، میهمانش مس رفسنجان را شکست داد تا به ماندن در لیگ امیدوار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم‌های صنعت‌ نفت آبادان و مس رفسنجان امشب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان، تیم نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر برابر میهمان خود به برتری رسید تا با ۱۹ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گیرد.

۲ تیم ۹۰ دقیقه قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه تختی آبادان شدند.

محرم نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان از سوی هواداران آبادانی تشویق شد.

طالب ریکانی کاپیتان تیم صنعت‌ نفت آبادان در این بازی بازوبند کاپیتانی را به بازوی پیام پارسا دروازه‌بان جوان این تیم بست تا با روحیه بیشتر به میدان برود.

هواداران آبادانی با در دست داشتن پرچم‌های زردرنگ به بازیکنان صنعت نفت روحیه و انگیزه دادند، بعد از به ثمر رسیدن گل تیم صنعت‌نفت آبادان هواداران حاضر در ورزشگاه تختی یکپارچه تیم محبوب خود را تشویق کردند.

با سوت پایان بازی تماشاگران آبادانی که شادمان از پیروزی تیم صنعت‌نفت بودند یزله کنان(پای کوبان) به خیابان‌های اطراف ورزشگاه تختی و سپس خیابان امیری رفتند و شادی خود را با شهروندان آبادانی تقسیم کردند.

این پیروزی شور و شوق زیادی در آبادان ایجاد کرد و امیدواری زیادی نسبت به تیم صنعت‌نفت به وجود آورد.

آبادانی‌ها به ویژه جوانان دقایقی پس از پیروزی صنعت‌نفت در خیابان‌های مرکزی این شهر با بوق‌ مکرر موتور و خودرو خود پیروزی تیم محبوب خود را به یکدیگر تبریک گفتند.

نصب پرچم‌های زرد و برزیلی بر روی خودروها، در دست داشتن تصویر بازیکنان و سرمربی تیم صنعت‌نفت و همچنین پخش سرود شاد از جمله مظاهر شادی فوتبال دوستان آبادانی پس از برد تیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha