۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84381815
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شادی خیابانی آبادانی‌ها پس از پیروزی صنعت‌نفت بر سایپا

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت موفق شد از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمانش سایپا تهران را یک گل شکست دهد تا هواداران این تیم به شادی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه تختی آبادان بپردازند.

به گزارش ایرنا این دیدار شامگاه جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با گل دقیقه ۵۰ محمد طیبی میهمانش را از پیش رو برداشت.

جمعی از هواداران صنعت‌نفت آبادان با تجمع مقابل ورودی ورزشگاه تختی بازیکنان این تیم را پیش از ورود به ورزشگاه مورد تشویق خود قرار دادند.

تعدادی از هواداران صنعت‌نفت آبادان با حضور روی دیوارهای ورزشگاه و دیوارهای همجوار این ورزشگاه اقدام به تشویق تیم خود کردند.

هواداران آبادانی با در دست داشتن پرچم‌های زردرنگ در اطراف ورزشگاه تختی به بازیکنان صنعت نفت روحیه و انگیزه دادند.

حکیم نصاری بازیکن تیم صنعت‌نفت آبادان در دقیقه ۸۴ به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد.

با سوت پایان بازی تماشاگران آبادانی که شادمان از پیروزی تیم صنعت‌نفت بودند یزله کنان در خیابان‌های اطراف ورزشگاه تختی شادی خود را با شهروندان آبادانی تقسیم کردند.

این پیروزی شور و شوق زیادی در آبادان ایجاد کرد و امیدواری زیادی نسبت به تیم صنعت‌نفت به وجود آورد.

آبادانی‌ها به ویژه جوانان دقایقی پس از پیروزی صنعت‌نفت در خیابان‌های مرکزی این شهر، با بوق‌ مکرر موتور و خودرو خود پیروزی تیم محبوب خود را به یکدیگر تبریک گفتند.

نصب پرچم‌های زرد و برزیلی بر روی خودروها، در دست داشتن تصویر بازیکنان و سرمربی تیم صنعت‌نفت و همچنین پخش موسیقی شاد از جمله مظاهر شادی فوتبال دوستان آبادانی پس از برد تیم بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha