۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85467718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت چاپ نیازمند تغییر ریل است

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85467718
صنعت چاپ نیازمند تغییر ریل است

ساوه - ایرنا - معاون برنامه ریزی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صنعت چاپ کشور با توجه‌ به‌ توسعه نیازهای روز و تکنولوژی نیازمند ریل گذاری برای به روز رسانی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، سعید بهروان روز دوشنبه در بازدید از چاپخانه ها و صنایع تولیدی شهر صنعتی کاوه با اشاره به اینکه صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل می است اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به شعار سال، سلسله نشست هایی در راستای «رشد تولید، مهار تورم » به صورت مجازی برگزار شد که در سمیناری با حضور اساتید برجسته صنعت چاپ، نشست ها بررسی شد.

وی افزود: در این بررسی ها تاکید شد فعالان صنعت چاپ برای حفظ جایگاه خود ،نیازمند تغییر رویه و تغییر ریل هستند چرا که با رعایت نکردن این مقوله در آینده ای نه چندان دور از این چرخه حذف می شوند.

بهروان اضافه کرد:حفظ جایگاه فعالان صنعت چاپ به عنوان صنایع مادر باید در دستور کار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها قرار گیرد چراکه این صنعت می توان در راستای صادرات محصولات تولیدی کشور نقش آفرین باشد.

معاون برنامه ریزی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:افزایش تولید و فعال بودن صنایع غذایی و شیمیایی نیز می تواند به ارتقا وگسترش فعالیت های صنعت چاپ کمک کند.

در این سفر یک روزه از فعالیت و نحوه بکارگیری از دستگاههای چاپ در شرکت های قوطی سازی کاوه،شرکت توسعه بلور کاوه۲ (کارتن سازی) ،چاپ گلشن ، شرکت چاپ کاوه و شرکت کاملین بازدید شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha