دولت سیزدهم با ایجاد سامانه‌های شفافیت‌زا مقابل رانت و فساد ایستاد

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: دولت سیزدهم گام بلندی را در مسیر مبارزه با فساد از طریق راه اندازی سامانه فروش دارو، صدور مجوزهای کسب و کار، املاک و اسکان برداشته است.

حجت الاسلام نصر الله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: یکی از اقدامات مهم و گامهای بلند دولت سیزدهم در جهت مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت از طریق راه اندازی سامانه ها در حوزه های مختلف بوده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: دولت با ایجاد شفافیت جلوی فساد در بسیاری از حوزه ها را گرفته و در مقابل رانت‌های مختلف ایستاده است.

وی افزود: یکی از اقدامات دولت در این راستا راه اندازی سامانه در حوزه فروش دارو از دارو خانه به مصرف کننده یا پلتفرم دارو است که آیین نامه اجرایی آن در سال 1401 و در دولت سیزدهم تدوین و تصویب شده است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت در راستای ایجاد شفافیت راه اندازی سامانه صدور مجوزهای کسب و کار است، صدور مجوزهای کسب و کار یک مسیر مهم برای رانت و فساد بود که با راه اندازی سامانه صدور مجوزهای کسب و کار جلوی این مفاسد گرفته شده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: سامانه املاک و اسکان و دیگر سامانه ها که در دولت سیزدهم راه اندازی شده تأثیر بسزایی در ایجاد شفافیت و جلوگیری از رانت و فساد داشته است.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha