نگرانی‌ها از سانحه بالگرد از محبوبیت رئیسی نزد مردم رونمایی کرد

تهران- ایرنا- فعال اصلاح طلب با تاکید بر اینکه واکنش های عمومی به سانحه بالگرد، از محبوبیت رئیس‌جمهور نزد آحاد مردم به‌‎خصوص بین طبقات محروم و فرودست رونمایی کرد، اظهار داشت: بُهت زدگی مردم نشان از میزان محبوبیت رئیسی در لایه‌های مختلف جامعه دارد.

محمدعلی وکیلی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه به لحاظ تاریخی همواره در هنگامه حوادث قدر فرصت‌ها را می دانیم، مشی و مشرب آیت‌الله رئیسی و ویژگی این حادثه که رییس جمهور یا یک هلیکوپتر ساده برای اقدامی ملی خطر کرده است، احساسات و عواطف مردم را بر انگیخته است، گفت: مظلومیت در این حادثه نمایان است و جهان در شوک و بهت این حادثه فرو رفته است که نشان دهنده جایگاه جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

فعال اصلاح طلب ادامه داد: این حادثه شوکی به ملت ایران بود از بعد عاطفی مسئولان موثر در سرنوشت ملت ایران در حادثه‌ای غم‌انگیز گرفتار شدند و ابهام در سرنوشت بر عواطف تاثیرگذار است.

وکیلی با تاکید بر اینکه چرایی و چگونگی این حادثه موجب تقویت انسجام ملی است و اظهار نظرهای گرایشات سیاسی مختلف نشان دهنده بلوغ ملی است که در هنگامه حوادث مرزها را کنار گذاشته و رنگ‌منافع ملی به خود می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه بی آلایشی ایت الله رئیسی که تجلی آن در این حادثه مظلومانه است، برآیند شخصیت رییس جمهور است، گفت: صداقت، بی آلایشی آیت الله رئیسی در تعامل با مردم و خطر پذیری برای ورود به حل مشکلات در این حادثه نمود پیدا کرد.

فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه واکنش های مردمی و نگرانی آنها از این حادثه از محبوبیت رئیس جمهور به خصوص در میان طبقات متوسط و فرودست رونمایی کرد، تصریح کرد: بُهت زدگی مردم نشان از میزان محبوبیت رئیسی در لایه‌های مختلف جامعه دارد.

بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد هستند.

نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شده و مشغول تفحص هستند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha