دستور کار آخرین هفته کمیسیون‌های مجلس یازدهم/ کدام وزرا به مجلس می‌روند؟

تهران- ایرنا- کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز شنبه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و عباس علی آبادی، وزیر صمت اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیرامون فلزات گران‌بها را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از روزهای شنبه تا یکشنبه ۲۹ اردیبهشت الی ۲ خرداد ماه جلسات خود را برگزار می کنند و موارد زیر در دستور کار این هفته کمیسیون ها قرار دارد:

کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز شنبه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و عباس علی آبادی، وزیر صمت اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیرامون فلزات گران‌بها را بررسی می‌کند.

همچنین این کمیسیون در جلسه روز دوشنبه خود با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات طرح ثبت دستگاههای سیم کارت خور(ریجستری) را بررسی می کنند. بررسی اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تکمیل سامانه امور گمرکی با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از دیگر برنامه های این کمیسیون در روز دوشنبه خواهد بود.

کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه روز یکشنبه خود با حضور سید صولت مرتضوی نتایج تحقیق و تفحص از شرکت های سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی را بررسی می کند. بررسی نهایی تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی با حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد از دیگر برنامه های این کمیسیون خواهد بود.

متن کامل دستور کمیسیون ها را اینجا بخوانید.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha