۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85466288
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت نخبه جوان مازندرانی

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85466288
پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت نخبه جوان مازندرانی

تهران- ایرنا- وزیر کشور در پی درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پی درگذشت تالم بار نخبه علمی اهل مازندران زنده یاد سید اسماعیل نصراللهی، در پیامی این ضایعه را به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان، تسلیت گفت.

در متن پیام وزیر کشور آمده است: مصیبت درگذشت ناگهانی و تالم بار شادروان سید اسماعیل نصراللهی، جوان نخبه ملی و استانی اهل مازندران که با وجود معلولیت جسمی، موفقیت مهم کسب رتبه ۲۵ در زیر گروه علوم انسانی در کنکور سال ۱۴۰۲ را به دست آورد، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب شد.

وحیدی در این پیام عنوان کرده است: به همین مناسبت، مصیبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش، دکتر سید احمد نصراللهی را که در حادثه گاز گرفتگی به مشیت الهی رضایت دادند، به خانواده محترم و معزی، جامعه فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان مازندران تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند سبحان برای آن پوینده و رحیل راه علم، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مادر آن زنده یاد، که در حادثه گازگرفتگی آسیب دیده اند، شفا و صحت کامل مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، نخبه جوان اهل ساری که با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی به موفقیت‌های علمی شاخصی دست یافته بود و پارسال در کنکور سراسری رتبه ۲۵ گروه علوم انسانی را کسب کرده بود، روز جمعه چهاردهم اردیبهشت بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در روستای پاجی از توابع بخش دودانگه شهرستان ساری همراه پدرش دکتر سید احمد نصراللهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) ساری جان باختند.

مادر سید اسماعیل نصراللهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود که با لوله‌گذاری در نای و انتقال سریع به مرکز درمانی امام خمینی(ره)، از مرگ نجات یافت.

زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی با توجه به معلولیت شدید جسمی حرکتی پارسال پس از موفقیت در کنکور سراسری مورد توجه رسانه‌ها و مسئولان استان و کشور قرار گرفته بود. تا جایی که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پارسال با این جوان نخبه معلول دیدار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha