۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85466139
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار همدان: مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان ها افزایش می یابد

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: توسعه و گسترش مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در شهرستان ها در راستای کم کردن هزینه های درون شهری و ایجاد رضایتمندی با اخذ مجوز و انتشار فراخوان در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیررضا یوسفیان روز یکشنبه در جلسه آغاز به کار گارگاه آموزشی مراکز معاینه فنی خودروها استان با حضور کارشناسان ارشد حوزه راهداری وزارت کشور اظهار کرد: هم اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با ۱۶ خط بررسی و معاینه خودرو تک سوز و دوگانه سوز در استان همدان فعال است.

وی با بیان اینکه مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو در استان در این کارگاه‌ها بررسی می شود افزود: در بحث آمد و شدهای شهری و کم کردن چگالی ترافیک در راه‌های ارتباطی استان آنچه مهم است فرایندسازی صدور مجوز برای مراکز شهرستانی است که‌ در این جلسه بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مراکز غیر مجاز نصب مخازن گاز خودرو در سال‌های گذشته آسیب‌های جدی به خودروها و سرنشینان وارد کرده است که اکنون با نظارت‌های دقیق، مخازن پیاده، چک و دوباره تعبیه و در این راستا مراکز غیر استاندارد نصب مخزن گاز خودرو شناسایی می‌شود.

یوسفیان با اشاره به همکاری چشمگیر پلیس راه و راهور در راستای کم کردن کاهش فاکتورهای تصادف در حوزه درون و برون شهری گفت: سلامت فنی خودروها، انسان و جاده سه عوامل تصادف هستند که در این جلسه همه موارد با عنوان کارگاه‌های آموزشی بررسی می‌شود که امیدواریم خروجی مناسبی داشته باشد.

وی ادامه داد: تمام موضوعات و مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو احصا، اعلام و براساس جمع بندی استان‌ها، آیین نامه ها به‌روز صادر می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان ادامه داد: اگر همه وسایل نقلیه بطور کامل معاینه فنی شود آلودگی هوا به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha