۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبر: 85466025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶ اثر به دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی محلات ارسال شد

خمین - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات گفت: ۸۶ اثر از استان‌های تهران، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، همدان و مرکزی به دبیرخانه دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی این شهرستان ارسال شد.

حمید صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پس از بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران، ۱۴ گروه را شامل ۱۰ اثر (بدون اولویت) برای بخش مسابقه ، ۲ اثر بخش ویژه ، یک اثر بخش مهمان و یک اثر بخش جنبی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در بخش مسابقه «امروز درختی خواهم شد» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از اصفهان، «پیوند کوالانسی» نوشته مصطفی جعفری خوزانی و به کارگردانی ابراهیم حاجی حیدری از اصفهان، «غولک‌های نازنین» به نویسندگی و کارگردانی موسی هدایتی از کردستان، «استامینوفن با طعم کدئین» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «دژم» به نویسندگی و کارگردانی عسل میرزایی از محلات، «به خاطر چند قطره آب» به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی از تفرش، «لابستر» به نویسندگی و کارگردانی شایان سلطانی از اراک، «ماریتا» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از تهران، «آقای خاص» نوشته حمیدرضا ارجمندی و کارگردانی حسنا قبادی از تهران، «ساعت دودی» نوشته آرش رضایی و کارگردانی مهدی روزبهانی از همدان انتخاب شدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات اظهار کرد: همچنین آثار «قالی» به نویسندگی محمد جعفری لفوت و کارگردانی امیر امینی از تهران، «مادر» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کردی از لرستان در بخش ویژه حضور دارند.

صادقی گفت: نمایش « عجیب و غریب» به نویسندگی و کارگردانی سمیرا سلیمانی از کردستان نیز مهمان دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات است.

وی اثر « باشد وقتی دیگر » به نویسندگی پژمان شاهوردی و کاردگرانی حسین فیروزی از شهرستان محلات را اثر راه یافته به بخش جنبی این دوره از جشنواره تئاترخیابانی محلات بیان کرد.

به گزارش ایرنا، دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی محلات با حضور استان‌های مرکزی، اصفهان، تهران، قم، لرستان، همدان ، کرمانشاه و کردستان و با شعار «محلات مهد لطافت و رنگ» از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بوستان‌های سرچشمه و سلامت محلات و پارک ساحلی و دانش نیم ور برگزار می‌شود.

محلات با ۵۵ هزر نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است و هشت گروه نمایشی در این شهرستان فعال هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha