۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبر: 85158105
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹ اثر به بخش اصلی و مسابقه جشنواره تئاتر خیابانی محلات راه یافت

خمین - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات از راهیابی ۹ اثر بدون اولویت به بخش اصلی و مسابقه خیابانی نخستین جشنواره تئاتر خیابانی این شهرستان خبر داد.

حمید صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: هیات انتخاب پس از ساعت‌ها بررسی موشکافانه این آثار را از بین ۵۵ اثر رسیده به جشنواره انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: ۲ اثر نیز از سوی هیات انتخاب نخستین جشنواره تئاتر خیابانی برای حضور در بخش جنبی جشنواره معرفی شد.

صادقی افزود : آثار بخش میهمان و ویژه این جشنواره در سطح ملی به زودی معرفی خواهند شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات اظهار کرد: هیات انتخاب نخستین جشنواره تئاتر خیابانی محلات شامل «مهدی محمدی»،« حمید محلاتی» و سید «هاشم حسینی مقدم» است.

صادقی گفت: آشغال‌های دوست داشتنی به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی، کراوات به نویسندگی و کارگردانی مسعود رضایی، بافنده به نویسندگی و کارگردانی مهدی روزبهانی، سرباز به نویسندگی محمدرضا عطایی فر و کارگردانی امیر امینی، صرع به نویسندگی زهرا سادات احمدی و کارگردانی عسل میرزایی و سید مسعود آقایی، چادر مسافرتی به نویسندگی و کارگردانی احمد انوشه، وارگو به نویسندگی و کارگردانی زهرا سادات احمدی، مجنون نرگس اثر بهمن پارسا آرا و کلاغها آواز می‌خوانند به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی شهرام سلطانی و شاهین سلطانی نمایش‌های راه یافته به بخش اصلی جشنواره هستند.

وی، ماه بانو به کارگردانی امیر امینی و خمیه شب بازی مبارک به کارگردانی داوود بهمنی را آثار نمایشی راه یافته به بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر خیابانی محلات عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره تئاتر خیابانی محلات ۲۱ تا ۲۳ تیرماه جاری در بوستان‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha