جشنواره ملی "منتظران" در خاش برگزار شد

زاهدان- ایرنا - جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .
محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.
وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.
وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha