استاندار لرستان:

ارتش حافظ تمامیت ارضی کشور است

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85462890
ارتش حافظ تمامیت ارضی کشور است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ارتش حافظ تمامیت ارضی کشور است و در حراست از این مرز و بوم همواره آمادگی نظامی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان لشکر ۸۴ ارتش استان لرستان اظهار کرد: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از ماموریت های مهم ارتش در کنار اصل اساسی آمادگی نظامی در حراست از کشور می باشد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی بُعد تربیتی را یکی از انتظارات و خواسته ها از ارتش برشمرد و تصریح کرد: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحه برنامه های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

وی ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به گونه ای عمل شود که مانند فرزندمان به آنها نگاه ویژه داشته باشیم و علاوه بر مهارت های نظامی، مهارت آموزی و نگاه تربیتی نیز به صورت ویژه اعمال شود تا تربیت سربازان در راستایی صورت گیرد که بعد از اتمام دوران خدمت، به عنوان یک بسیجی و حزب اللهی جمهوری اسلامی وارد جامعه شوند.

شفقت در خصوص وضعیت اجرای برنامه های حوزه مسکن ارتش لرستان نیز اظهار کرد: در این راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه های ذیربط جلسه ای را به منظور هماهنگی پروژه های حوزه ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

وی همچنین در این جلسه از ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح به خاطر قدرت بزرگی که در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی پس حمله به دفتر کنسولگری ایران در سوریه دادند تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha