رژیم صهیونیستی به بن‌بست راهبردی رسیده است

خمین - ایرنا - معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی امروز به بن بست راهبردی در غزه رسیده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار « امیرحسین بیاتی » روز چهارشنبه در نشست جهاد تبیین در سالن جلسات شهرداری خمین، افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا در صورت پایان یا ادامه جنگ در غزه شکست خورده هستند، چراکه نتانیاهو پس از پایان جنگ کنار زده می‌شود و بایدن با موجی از مخالفت‌های ادامه جنگ مواجه است.

وی ادامه داد: ترور فرماندهان حماس و مستشاران ایران در سوریه راهکار اسرائیل برای برون رفت از شکست‌های مختلف بود.

سرهنگ پاسدار بیاتی بیان کرد: امروز بیداری جهانی در حال شکل‌گیری است و حامیان رژیم صهیونیستی دیگر جرات دفاع از این رژیم را ندارند.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکلات دولت سیزدهم در بخش اقتصادی مربوط به ناترازی‌های مسکن، خودرو، زیرساخت‌ها، بودجه عمرانی و تنش آبی است.

سرهنگ بیاتی تصریح کرد: آبرسانی به هفت استان کشور در دولت سیزدهم باتوجه به تنش آبی انجام شده و افزایش سکوهای گاز در دستور کار این دولت مردمی و جهادی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سیاست تنش‌زدایی با همسایگان و پیمان‌های اقتصادی افق جدیدی را در جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

سرهنگ بیاتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، گفت: این استاد شهید، معمار نظام فکری اسلامی در زمان خود بود و ۵۰ کتاب شهید مطهری مانند مسئله حجاب در جامعه امروز تاثیرگذار است و نگاه شهید مطهری به فلسطین امروز عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در فضای کاری امیدآفرین باید گره‌گشایی از مشکلات مختلف را اولویت خود قرار دهند.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن با ایران قوی مشکل دارد و در برابر ملت ایران احساس خطر می کند و مسئله اصلی دشمن با این ملت، ایران قوی است و نمی‌خواهد این کشور در اوج اقتدار باقی بماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha