۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85483821
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

استان مرکزی مهیای برگزاری آیین گرامیداشت رئیس جمهور شهید است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این استان مهیای برگزاری آیین با شکوه گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهانش است.

به گزارش ایرنا، «بهنام نظری» عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آیین گرامیداشت شهدای خدمت، افزود: یکی از برنامه‌ها عصر امروز همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عموم مردم عزادار شهرستان اراک در مصلی بیت المقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه دوم نیز عصر فردا (سه‌شنبه)همزمان با سراسر کشور، با حضور پرشور مردم شهید پرور استان مرکزی در در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی همچنین به فضا سازی شهری متناسب با شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: شهرداران و شوراهای اسلامی نقاط مختلف استان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

نظری بیان کرد: مردم استان مرکزی به ویژه کارگران واحدهای تولیدی هپکو و آذرآب اراک خاطرات خوبی از آیت الله رئیسی دارند چرا که ایشان در سفر به این استان با تمهیدات کارگشا این ۲ واحد تولیدی را از رکود و تعطیلی خارج نمودند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی معتقد بودند برنامه‌ها و امور باید به گونه‌ای به سرانجام برسد که مردم حلاوت و شیرینی آن را بچشند و بر همین اساس ایشان نسبت به حل مشکلات این ۲ واحد تعطیلی پیگیر بودند.

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استان مرکزی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در روز اهدای عضو جان خود را تقدیم انقلاب کرد، افزود:مسیر ایشان با هدایت رهبر انقلاب در راه خدمت صادقانه به مردم ادامه دارد.

نظری گفت: مسیری که آیت الله رئیسی با اقتدار آغاز نمودند توسط کارگزاران دولت سیزدهم ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد دل دشمنان کور دل لحظه ای شاد شود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید به برگزاری بزرگداشت فاخر برای شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در مرکز استان افزود: باید برنامه‌ای فاخر با رعایت پیوست‌های انتظامی و فرهنگی و بکارگیری از ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌های اداری ،اجرایی و انتظامی در مرکز استان و تمامی شهرستان ها برگزار شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود. وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha