۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85461814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین خانه خلاق و نوآوری مهارت کشور در سنندج افتتاح شد+ فیلم

سنندج- ایرنا- نخستین خانه خلاق و نوآوری مهارت کشور روز سه‌شنبه با حضور معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای و جمعی از مسئولان استانی در سنندج افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرخانه خلاق و نوآوری مهارت کشور در افتتاحیه این خانه که برای نخستین بار در سطح کشور در کردستان انجام شده است، اظهار کرد: خانه خلاق و نوآوری مهارت استان در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و در ۲ بخش برای کودک و نوجوانان و بزرگسالان ایجاد شده است.

نریمان عبدی با اشاره به اینکه از سرمایه شخصی ۳۵ میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز هزینه شده است، اضافه کرد: ساختمان مرکز را مهرماه سال گذشته از اداره کل فنی و حرفه ای استان تحویل گرفتیم و تا اوایل دی ماه همین سال اقدامات مربوط به طراحی داخلی و تجهیز آنرا انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه برای ۲۸ نفر در خانه خلاق استان اشتغال ایجاد شده است، بیان کرد: در این خانه کلاس های هوش تصویری و فضایی، هوش منطقی و ریاضی، نمایش و تئاتر، هوش درون فردی، آموزش های مدیریتی، ریاضیات به شیوه مدرن، رباتیک و غیره برای علاقمندان در سنین مختلف برگزار می شود.

مدیرخانه خلاق و نوآوری مهارت کشور با اشاره به اینکه سالن ورزش هایی هم چون صخره نوردی و آمادگی جسمانی کودکان و ورزش بانوان هم در این مرکز ایجاد شده است، ادامه داد: از دی ماه سال گذشته این مرکز آغاز بکار کرده و تاکنون هم با استقبال خوبی از سوی شهروندان سنندجی مواجه شده است.

ششمین همایش سراسری مدیران ستادی و استانی مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز دوشنبه با حضور مدیران در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای والا مقام کردستان در سنندج آغاز شد.

از دیگر برنامه‌های این همایش سه روزه، بازدید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از گروه تولیدی دژپات و کارخانه لاستیک بارز کردستان، بازدید از مرکز آموزش مرکز خواهران سنندج و تشکیل کارگروه توسعه مهارت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha