۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۲۶
کد خبر: 85461626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله پستی در استان مرکزی جابه جا شد

اراک - ایرنا - مدیرکل پست استان مرکزی گفت: چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله پستی سال گذشته در این استان جا به جا شد.

«حسن زارعی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سه میلیون از این میزان مرسوله برای توزیع وارد استان شد و یک میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله از مبدا این استان به سراسر کشور ارسال شد.

وی بیان کرد: همچنین در سطح استان نیز بیش از ۲ میلیون خدمات الکترونیکی اعم از سرویس احراز نشانی، کدپستی و سایر موارد ارایه شد.

مدیرکل پست استان مرکزی ادامه داد: این استان به سبب صنعتی بودن دارای شرکت‌های صنعتی متعدد و با پراکندگی جغرافیایی است، بنابراین برای راه اندازی نمایندگی‌های قبول سیار در اراک، ساوه و زرندیه در دستور کار این اداره کل است.

زارعی افزود: همچنین نصب صندوق‌های هوشمند در سطح استان در سال جاری از برنامه این اداره کل است و در راستای بهبود فضای عملیاتی، توسعه سکوی مبادله در شهرستان اراک و بازسازی سکوی مبادله در شهرستان ساوه از برنامه‌های اصلی این اداره کل است.

وی بیان کرد: پایان عملیات ژئوکد شهری و همچنین ادامه ژئوکد روستایی با شتاب بیشتر نیز در برنامه این اداره کل در سال جاری قرار دارد.

اداره کل پست استان مرکزی با ۲۸۰ واحد شهری، روستایی دولتی و خصوصی، ۲۳۰ نیرو و ۲۹۰ نیروی پیمانکار در بخش‌های قبول و مبادله و رهسپاری و توزیع، به عنوان بزرگترین شبکه ارتباطی استان سهم قابل توجهی از ارتباطات استان مرکزی را عهده‌دار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha