۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85460702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد: حمایت از کارگران رونق تولید و بهره روری را ارتقا می‌دهد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: حمایت از کارگران و توجه به دغدغه های این قشر مولد موجب رونق و بهره وری در حوزه تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز دوشنبه در جلسه گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از هفت هزار قطعه زمین در سطح روستاها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم در این مراسم گفت: حدود ۱۰۰ درصد مطالبات و دستمرد کارگران مهاباد به روز بوده که جای قدردانی از کارفرمایان فعال شهرستان را دارد.

محمد صالح پیروتی بیان کرد: ضروری است کارفرمایان بیمه های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه گذاری ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

فرماندار مهاباد: حمایت از کارگران رونق تولید و بهره روری را ارتقا می‌دهد

در پایان این جلسه نماینده کارگران و کانون بازنشستگان برخی از مشکلات و مطالبات قشر کارگران را مطرح کردند.

در پایان از تعدادی کارگران نمونه به مناسبت روز کارگر با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha