هفت‌هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: هفت هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در سطح روستاهای این شهرستان آماده تحویل به متقاضیان مسکن برای ساخت و ساز و خانه دار شدن مردم است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن مهاباد اظهار کرد: ۱۹۱ هکتار زمین در سطح ۶ روستای کهریزه شیخان، حمزه آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین در قالب هزار و ۱۷۹ قطعه زمین الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن یکی از سیاست های دولت سیزدهم است، گفت: هر قطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار و دولت نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای احداث آن پرداخت خواهد کرد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین در شهرهای تازه تاسیس گوگ تپه و خلیفان هم در راستای کمک به بخش مسکن به ترتیب ۲ هزار و ۷۷ و ۱۳۳ قطعه برای واگذاری پیش بینی شده است.

هفت‌هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است

عباسی در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی های مسکن گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به بررسی تمامی تعاونی های مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت و سازها اقدام کند.

وی یادآور شد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاه ها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.

در ادامه جلسه مشکلات برخی از تعاونی های مسکن با حضور مدیران عامل، اعضا و روسای اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره راه و شهرسازی بررسی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha