سومین مسابقات ملی مهارت آزاد رشته کاربر "لیفتراک" در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: سومین دوره مسابقات ملی مهارت آزاد در رشته کاربر لیفتراک به میزبانی این استان در مشهد برگزار شد.

امیر دایی صراف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این زمینه افزود: این مسابقات را اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با همکاری شرکت ایران خودرو برگزار کرده است.

وی با اشاره به این که این رقابتها از دیروز یکشنبه در مشهد آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه دارد اضافه کرد: براساس تفاهمنامه میان شرکت ایران خودرو خراسان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضــوی مبنی بر انجام همکاری‌های آموزشی و مهارتی مشترک، این مرحله از مسابقات ملی در ۲ مرحله مقدماتی و نهایی برنامه‌ریزی شده است که علاقه مندان از سراسر کشور در آن شرکت دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در این دوره از مسابقات ۲۴۰ نفر از کاربران لیفتراک ماهر و برتر شاغل در شرکت های خودروسازی سراسر کشور شامل گروه صنعتی ایران خودرو ، گروه صنعتی پارس خودرو و تعدادی از شرکت های بزرگ قطعه ساز کشور در این دوره به رقابت می پردازند و ۸۸ نفر به دوره نهایی رقابتها راه می یابند.

دایی افزود: آشنایی با دستگاه لیفتراک، مهارت راهبری ایمن دستگاه، آشنایی با علائم استاندارد و سرعت کار با دستگاه از گزینه های مسابقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha