۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85459898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مسئولان استان برای تحقق شعار سال و جهش تولید تلاش بیشتری کنند

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در چند سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در استان صورت گرفته اما همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم لذا مسئولان باید برای تحقق شعار سال، تلاش بیشتری کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز یکشنبه در شورای اداری خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: انسان پایان مسیر خود را نمی داند لذا بهترین مسیر، همراهی با اهل بیت عصمت و طهارت بوده و باید در مسیر ولایت فقیه گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: در انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش گلوگاه است و اگر می خواهیم به نوک قله راه پیدا کنیم باید معلم در تراز انقلاب اسلامی پرورش دهیم که نمونه آن شهید مطهری است.

امام‌ جمعه اهواز گفت: اگر می‌خواهیم بعد از ۴۵ سال به نوک قله و آرمان های انقلاب اسلامی برسیم باید به آموزش و پرورش توجه شود به این معنی که وزارت آموزش و پرورش باید برای تربیت معلمان برنامه ریزی کند تا دستاورد آن را ببینیم.

وی با اشاره به عملکرد موفق دولت سیزدهم بیان کرد: در این دولت هزاران کارخانه تعطیل به چرخه فعالیت برگشت ولی با این وجود با نقطه مطلوب همچنان فاصله داریم لذا در فرصت باقیمانده باید در عرصه تولید با شتاب بیشتری کار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: برای اینکه محصول و ثمره شعار سال را بچشیم باید تلاش خود را بیشتر و پیشنهاد می کنم در فرصت باقیمانده یک یا ۲ نقطه از هر شهرستان را به عنوان الگو، بهسازی و مرمت کرد تا مردم متوجه عملکرد دولت سیزدهم شوند.

وی افزود: دولت برای تامین مسائل مالی استان آمادگی داشته و این موضوع یک اتفاق بسیار خوب است.

امام جمعه اهواز گفت: از مدیران کل و فرمانداران خواهش می کنم در فرصت باقیمانده از ظرفیت های موجود استان استفاده کرد و چند طرح چشمگیر انجام دهند.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و ایام اربعین حسینی بیان کرد: باید از اکنون برای مرز چذابه و شلمچه برنامه ریزی لازم انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha