۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85459409
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مطالعه ساخت پل تخریب‌شده از رانش در رامیان آغاز شد

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85459409
مطالعه ساخت پل تخریب‌شده از رانش در رامیان آغاز شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار رامیان گفت: مطالعه اجرایی ساخت پل روستای «سیدکلاته» و بازسازی محل رانش روستای کشکک این شهرستان که براثر بارندگی و سیلاب اخیر تخریب‌شده بود، آغاز شد.

علی جوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعد از گزارش خسارات ناشی از بارندگی و سیلاب اواخر هفته گذشته رامیان، مدیران کل بحران، امور روستایی، بنیاد مسکن و راهداری استان با حضور در نقاط حادثه دیده از جمله پل روستای سید کلاته و ورودی روستای کشکک، وضعیت را بررسی کردند.

وی افزود: بعد از جمع بندی نظرات مدیران استانی و شهرستانی، مطالعات برای بررسی شرایط اجرای عملیات بازسازی این نقاط آغاز شد و تیم‌های عضو ستاد مدیریت بحران در منطقه حضور دارند.

فرماندار رامیان بیان کرد: طبق بررسی‌ها ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت پل ارتباطی جدید در روستای سیدکلاته و ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی ورودی روستای کشکک نیاز است که قرار شد از محل اعتبارات بحران کشور و تملک و دارایی‌ استان تامین شود.

جوان یادآور شد: با گذشت کمتر از یک روز از رانش زمین، با همراهی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران به طور موقت راه عمومی برای رفت و آمد اهالی روستای کشکک برقرار شد.

وی افزود: رانش زمین در ورودی روستای کشکک سابقه دارد و پیش از این هم در سال ۱۳۹۶ به طول ۵۰ متر در این محل اتفاق افتاد که با همکاری بنیاد مسکن، مدیریت بحران و راهداری عملیات شمع کوبی و بتن ریزی برای افزایش استحکام خاک منطقه انجام شد.

فرماندار رامیان تاکید کرد: با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان عملیات ساخت پل وقت برای تردد اهالی روستای سیدکلاته به زودی به پایان می‌رسد.

شهرستان رامیان با حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha