۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۶
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85457065
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

راه موقت برای تردد اهالی روستای کشکک رامیان برقرار شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۶
کد خبر: 85457065
راه موقت برای تردد اهالی روستای کشکک رامیان برقرار شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار رامیان با اشاره به رانش زمین به طول ۵۰ متر در ورودی روستای کشکک پس از بارش های ۴۸ ساعت گذشته و مسدود شدن مسیر این روستا، گفت: با تلاش نیروهای راهداری جاده موقت برای اهالی روستا ایجاد شد.

علی جوان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رانش زمین در این منطقه سابقه دارد و پیش از این هم در سال ۱۳۹۶ به طول ۵۰ متر در این محل اتفاق افتاد که با همکاری بنیاد مسکن، مدیریت بحران و راهداری عملیات شمع کوبی و بتن ریزی برای افزایش استحکام خاک منطقه انجام شد.

وی افزود: با ایجاد دیوار بنتی جلوی رانش گرفته شد تا اینکه بارندگی های شدید بالای ۱۰۰ میلیمتر ۲ روز اخیر در رامیان بار دیگر باعث حرکت سطح زیرین خاک و رانش جدید شد.

فرماندار رامیان ادامه داد: با همراهی دستگاه های عضو مدیریت بحران به طور موقت راه عمومی برای رفت و آمد اهالی روستای کشکک برقرار شد اما بازسازی این پل حداقل نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

جوان گفت: همچنین پل ارتباطی قدیمی روستای سیدکلاته رامیان بر اثر شدت بارندگی‌ها شکسته و تا اطلاع ثانوی تردد از آن امکان پذیر نیست.

وی افزود: با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان قرار است تا چند روز آینده پل موقت برای تردد اهالی در این محل ایجاد شود.

شهرستان رامیان با حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha