۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85458247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ حلقه چاه آب غیرمجاز در دماوند مسدود و پر شد

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲
کد خبر: 85458247
۱۴ حلقه چاه آب غیرمجاز در دماوند مسدود و پر شد

دماوند - ایرنا - سرپرست امور منابع آب دماوند از انسداد ۱۴ حلقه چاه آب غیرمجاز در محدوده عملکرد این شرکت خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، حسن زحمتکش روز شنبه اظهار داشت: با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی با اخذ دستور قضایی توسط در جهت صیانت از منابع آبی ۱۴ حلقه چاه آب غیر مجاز به عمق ۴۷۷ متر و آبدهی هفت لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

وی همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۵۳ هزارمتر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

زحمتکش خاطر نشان کرد: امور منابع آب دماوند بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران - کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha